خرید عمده رب انار صنعتی در تهران

رب انار

خرید رب انار عالی


رب انار یکی از انواع چاشنی های مهم و ضروری در غذا های ایرانی می باشد که تقریبا می توان گفت نبود آن در اغلب غذا ها از طعم و رنگ غذای مورد نظر به شدت می کاهد. رب انار در کنار رب گوجه فرنگی از چاشنی های اصلی اغلب غذا ها می باشند که استفاده از نوع اصل و مرغوب آن تاثیر بسیار زیادی در طعم و رنگ غذا ها و سالاد ها دارد. در گذشته رب انار به صورت خانگی و سنتی تولید می شد. اما با پیشرفت صنعت و تولید دستگاه های پیشرفته کم کم رب انار به صورت صنعتی در کارخانه های بزرگ و با استفاده از دستگاه های بزرگ و پیشرفته تولید شد و هم اکنون نیز ادامه دارد. برای خرید رب انار صنعتی در شیراز و تهران به صورت عمده و خرده از طریق مجموعه ما در این سایت اقدام نمایید.

رب انار برای کاهش وزن و لاغری

طبق تحقیقات انجام شده و به گفته متخصصان تغذیه رب انار برای کاهش وزن بسیار مفید است و توصیه می کنند افرادی که چاق هستند و مبتلا به اضافه وزن هستند با مصرف رب انار می توان چربی های بد و اضافه بدن را حذف نمود. برای کاهش وزن لازم است که در کنار مصرف رب انار از یک رژیم غذایی مناسب و مقوی نیز استفاده شود. مصرف روزانه رب انار کلسترول خون را کاهش داده و سبب از بین رفتن چاقی و چربی شکمی می شود. موادی مانند اسید لینولنیک و پولیفنول که به وفور در رب انار موجود می باشند سبب سوخت و ساز موثر و خوب در بدن شده و چربی های اضافه را در بدن حذف می کنند. مصرف روزانه رب انار به مقدار یک قاشق غذا خوری می تواند علاوه بر کاهش وزن برای درمان بسیاری از بیماری ها و سرطان ها نیز موثر باشد.

رب انار برای کاهش وزن و لاغری

روش نگهداری رب انار

رب انار در صورت اصل و مرغوب بودن شرایط نگهداری خاصی ندارد اما در حالت کلی برای این که رب انار دچار خرابی نشود و یا این که رنگ آن تیره نشود نیازمند یک سری مراقبت ها می باشد. بهتر است رب انار را در ظرف های شیشه ای نگهداری شود و در صورت امکان از ظرف های پلاستیکی و قوطی های فلزی استفاده نشود. هر بار که رب انار استفاده می شود از قاشق تمیز استفاده شود و قاشقی که استفاده شده است را در آن فرو برده نشود. بهتر است روی رب انار را با یک قاشق غذا خوری روغن مایع بپوشانید و درب آن را محکم ببندید و سپس در یخچال نکهداری کنید.

روش نگهداری رب انار

قیمت رب انار صنعتی

رب انار صنعتی توسط کارخانه های بسیاری در سطح کشور تولید می شود و ممکن است که قیمت هر کدام نیز متفاوت باشد. قیمت رب انار در درجه اول به کیفیت رب انار بستگی دارد. نحوه بسته بندی و هم چنین وزن آن نیز از دیگر عوامل مهم در تعیین قیمت می باشد. هر مقدار که رب انار از غلظت مناسب و کافی برخوردار باشد و رنگ و طعم آن طبیعی تر باشد قیمت بالا تری نیز دارد.

قیمت رب انار صنعتی

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *