خرید رب انار فله ای+قیمت ارزان

برای سفارش رب انار جامد طبیعی با ما تماس بگیرید

رب انار جامد طبیعی


رب انار از چاشنی های اصلی و بین المللی می باشد که دارای خواص و فواید فراوانی می باشد این چاشنی پر خاصیت در کنار غذاهای سنتی و فست فودی نقش بسیار خوبی را ایفا می کند.
خرید رب انار به دو صورت فله‌ای و کیلویی صورت می پذیرد که طبیعتاً خرید رب انار فله ای با قیمت ارزان و سود بیشتری برای خریدار تمام می شود.
یکی از نکات اصلی در تهیه و تولید رب انار انتخاب انار مناسب است اگر میخواهید انار رب انار ترش داشته باشید از انار ترش استفاده کنید و اگر میخواهید را به انار ملس و شیرین داشته باشید باتوجه به مزه آن از انار شیرین یا ملس میتوانید استفاده نمایید.
بعد از انتخاب انار مناسب باید آن را دون گیری می کنید که این کار می‌تواند با استفاده از دستگاه دون کن انار صورت پذیرد یا استفاده از دست این کار انجام می شود بعد از دان گیری رب انار باید آب انار را گرفت و با حرارت مناسب به مدت چندین ساعت رو به انار غلیظ را به دست آورد.

رب انار صنعتی

قیمت رب انار صنعتی

همانطور که می‌دانید رب انار صنعتی با استفاده از دستگاه های جدید و پیشرفته تولید می‌شود و بنابراین قیمت تمام شده رب انار صنعتی از رب انار خانگی بسیار پایین تر می باشد.
رب انار صنعتی به صورت فله ای روانه بازار می گردد و مستقیم از کارخانه به صورت عمده به خریداران عرضه می شود رب انار صنعتی در بسته بندی های ۱۱ کیلویی و ۲۰ کیلویی موجود می باشد.
این رب انار دارای مزه بسیار خوب و در طعم های ترش و شیرین و ملس تولید می گردد.

رب انار سنتی
قیمت رب انار سنتی
رب انار سنتی نیز طرفداران خاص خودش را دارد و بسیاری از افراد ترجیح می‌دهند که از رب انار صنعتی مصرف نکنند و همیشه از رب انار سنتی در غذاهایشان استفاده می نمایند.
ما رب انار سنتی را نیز در بسته بندی های پنج و بیست کیلویی عرضه می نماییم.
رب انار سنتی از آب انار صددرصد خالص تهیه می شود و با حرارت مناسب به غلظت کافی می رسد رب انار سنتی نیز در آشپزخانه ها عطاری ها و سوپرمارکت های مواد غذایی ارگانیک استفاده فراوانی دارد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *