قیمت خرده شیره خرما

شیره خرما اصل

شیره ها یکی از انواع مواد غذایی پر طرفدار بسیار کاربردی می باشند که می توان در میان وعده ها و یا در وعده صبحانه مورد استفاده قرار داد. در گذشته شیره خرما بیشتر به صورت سنتی و خانگی تولید می شد. اما امروزه شیره خرما در کنار دیگر شیره ها در کارخانه های بزرگ و با استفاده از دستگاه های پیشرفته تولید می شود. هر فردی در برنامه غذایی خود باید از غذا ها و مواد خوراکی طبیعی و ارگانیک استفاده کند تا بتواند بدنی سالم و به دور از انواع بیماری ها و سرطان های مختلف داشته باشد. این نوع مواد غذایی علاوه بر خاصیت درمانی که دارند انرژی از دست رفته بدن را نیز تامین می کنند. برای اطلاع در مورد قیمت فروش خرده شیره انگور در شیراز و هم چنین شیره خرما از طریق راه های ارتباطی درج شده با ما تماس بگیرید.

صادرات شیره خرما

با توجه به این که ایران از نظر کشت و تولید انواع خرما در جهان شهرت خاصی دارد و یکی از بزرگ ترین تولید کنند گان خرما در جهان می باشد کشور های بسیاری خواهان خرما و فراورده های ایرانی آن می باشند. از خرما فراورده های زیادی تولید می شود که یکی از پر مصرف ترین و خوشمزه ترین انواع فراورده های تولید شده از آن شیره خرما می باشد. از جمله کشور های وارد کننده شیره خرما ایران می توان به فرانسه، اسپانیا، ایتالیا، اوکراین، هند، روسیه و ترکیه اشاره کرد. کیفیت شیره خرما صادراتی از عوامل بسیار مهم در زمینه صادرات این نوع مجصول می باشد که باید بسیار به آن توجه کرذ. مورد مهم دیگر که باید خیلی به آن دقت داشته نحوه و نوع بسته بندی آن می باشد.

صادرات شیره خرما

خواص شیره خرما

این نوع شیره یکی از مهم ترین مواد خوراکی با ارزش برای ورزشکاران می باشد. زیرا هم کمبود انرژی ان ها را جبران می کند و هم سبب تقویت عضلات در بدن سازان می شود. از این نوع شیره می توان به جای شکر در تولید حلوا نیز استفاده کرد که علاوه بر حذف شکر خواص زیادی را به همراه دارد. شیره ها حاوی مقادیر زیادی از املاحی مانند آهن، پتاسیم، کلسیم و فیبر می باشند که هر کدام نقشی را در بدن دارند. آهن موجود در آن از کم خونی پیشگیری می کند و کلسیم سبب استحکام استخوان ها می شود. پتاسیم برای درمان اسهال و فیبر نیز برای درمان یبوست و عملکرد مناسب روده ها مناسب است.

خواص شیره خرما

قیمت خرید شیره خرما

قیمت این نوع شیره در بازار متفاوت است و دلیل این تفاوت می تواند عوامل زیادی باشد. کیفیت شیره از عوامل مهم تاثیر گذار بر روی قیمت می باشد. غلظت شیره نیز از دیگر عوامل مهم تاثیر گذار است به این صورت که شیره رقیق قیمت پایین تری نسبت به شیره با غلظت کافی دارد. عرضه انواع شیره ها توسط نمایندگی های فروش مستقیم سبب کاهش قیمت این نوع محصولات می شود. انواع شیره های با کیفیت و مرغوب را نازل ترین قیمت ها از طریق مجموعه ما در این سایت خریداری نمایید.

قیمت خرید شیره خرما

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *