قیمت فروش عمده رب انار صنعتی در امل

رب انار غلیظ

خرید رب انار غلیظ


رب انار به عنوان یک نوع چاشنی و افزودنی در غذا ها و انواع سالاد ها مورد استفاده قرار می گیرد. آب انار را پس از آب گیری از انار به وسیله دستگاه جوشانده و غلیظ می کنند تا در نهایت رب انار تولید شود. اما تولید این نوع چاشنی به این سادگی گفتن نیست و برای تولید یک نوع رب انار اصل و و مرغوب و با غلظت مناسب باید تمامی مراحل با دقت و منظم انجام شوند. به عنوان مثال اگر در هنگام تولید رب انار دانه های انار تحت فشار بالایی از پوست جدا شوند سبب تلخ شدن رب انار می شوند. انار در تعداد زیادی از شهر های ایران تولید می شود بنابراین رب انار سوغاتی آن ها نیز محسوب می شود. قیمت بهترین رب انار صنعتی شمال و آمل به صورت عمده با عالی ترین کیفیت به فروش می رسد.

کیفیت رب انار

در تعیین کیفیت هر نوع مواد غذایی عواملی مانند طعم، رنگ، بو، ارزش غذایی و بافت دخیل هستند. در تعیین کیفیت رب انار به دلیل اینکه مایع است و به عنوان یک ماده افزودنی در غذا ها و سالاد ها مورد استفاده قرار می گیرد بافت آن اهمیت چندانی ندارد و عاملی مانند قوام رب بسیار اهمیت دارد. هر گاه در طی فرایند تبدیل آب انار به رب انار در دمای پایینی انجام شود رنگ رب انار تولید شده قرمز خوش رنگ خواهد بود و اگر در دمای بالا و از میزان حرارت بالایی استفاده شود رنگ آن تیره شده و به قهواه ای تیره می گراید. رب انار با کیفیت دارای غلظت مناسبی است و در بیرون از محیط یخچال کپک نمی زند.

کیفیت رب انار

نکات مهم در مورد شیشه های بسته بندی رب انار

در هنگام خرید رب انار صنعتی باید به نکات و مواردی که بر روی شیشه آن ها درج شده است توجه داشته باشید. از جمله مواردی که بر روی شیشه رب انار صنعتی درج شده و باید به آن دقت داشته باشید می توان به نام و نشانی تولید کننده، نام محصول، مواد متشکله، شماره پروانه ساخت از وزارت بهداشت، تاریخ تولید و انقضای مصرف، شماره سری ساخت، وزن خالص و عبارت « ساخت ایران » اشاره کرد. این ها مواردی هستند که هر کارخانه سازنده رب انار صنعتی و یا هر نوع ماده غذایی دیگر باید آن ها را رعایت کند.

نکات مهم در مورد شیشه های بسته بندی رب انار

موارد مصرف رب انار

رب انار در کنار رب گوجه فرنگی از چاشنی های مهم در غذا های ایرانی می باشند که طعم و رنگ خاصی به آن ها می دهند. در غذا هایی مانند مرغ ترش، فسنجان، بادمجان شکم پر، آش انار و مرغ شکم پر از رب انار استفاده می شود. ترکیب آش رشته و یا آش جو با رب انار ترکیبی بی نظیر و بسیار خوشمزه می باشد که به شما پیشنهاد می کنیم حتما امتحان کنید. مصرف یک قاشق غذا خوری رب انار بعد از غذا به درمان کبد چرب کمک می کند. استفاده از رب انار در سالاد اسفناج و سالاد فتوشی لبنانی بسیار لذیذ و مقوی می باشد. مصرف یک قاشق غذا خوری رب انار به صورت ناشتا برای کاهش وزن موثر است.

موارد مصرف رب انار

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *