قیمت فروش خرده سه شیره در مازندارن

چهارشیره

سلامت زندگی انسان امروزی با توجه به ماشینی بودن و صنعتی بودن آن و نیز استفاده از مواد خوراکی غیر طبیعی و غیر ارگانیک بسیار در خطر می باشد. هر فردی برای این که در طول زندگی کند بتواند با انواع بیماری ها و هم چنین مشکلات زندگی مقاومت کند باید بدنی سالم و مقاوم داشته باشد و از نظر انواع ویتامین ها و مواد معدنی غنی باشد. بنابراین لازم است که در برنامه غذایی خانوده ها غذا ها و مواد خوراکی ارگانیک گنجانده شود. میوه ها از جمله مواد خوراکی ضروری در برنامه غذایی است که علاوه بر مصرف خام آن می توان به صورت های دیگری از آن استفاده نمود. شیره ها از جمله محصولات ارگانیک و طبیعی حاصل از میوه ها می باشند که بسیار خوشمزه و لذیذ هستند.

خواص و ویژگی های سه شیره

سه شیره مخلوطی از سه نوع شیره انگور و شیره توت و شیره خرما می باشد. هر کدام از این شیره ها را به صورت جداگانه تهیه می کنند و سپس با هم مخلوط می کنند. مخلوطی که علاوه بر طعم بسیار لذیذی که دارد خواص بسیار شگفت انگیزی نیز دارد. در کل شیره ها از هر نوعی که باشند دارای مقادیر بالایی از آهن می باشند. و همان طور که می دانید آهن در خون سازی و ابتلا به بیماری کم خونی ناشی از فقر آهن بسیار موثر است. مصرف سه شیره سبب می شود تا فردی که دچار ریزش مو می باشد ریزش مو او متوقف شود و هم چنین سبب پر پشت شدن مو در افراد می شود. سه شیره حاوی کلسیم می باشد و مصرف آن برای افراد بزرگسال و هم چنین کودکان بسیار مفید است. این نوع شیره ها بسیار انرژی زا می باشند.

خواص و ویژگی های سه شیره

تشخیص سه شیره اصل و تقلبی

تشخیص این دو نوع شیره از هم آسان نمی باشد و سود جویان اغلب سعی می کنند طوری شیره خود را تولید کنند که تشخیص آن سخت باشد. اما در ادامه راهکار هایی را به شما یاد خواهیم داد تا بتوانید تا حد امکان آن دو را از هم تشخیص دهید. سه شیره اصل دارای غظت مناسب و کافی می باشد و در صورتی که در بیرون از محیط یخچال نگهداری شود خراب نمی شود و کپک نمی زند. این نوع شیره در صورت اصل بودن دارای رنگی زیبا و روشن می باشد و عاری از هر گونه مواد معلق و اضافی در آن است. این نوع شیره ها در صورت اصل بودن معمولا از میوه های سالم و با کیفیت تولید می شوند.

تشخیص سه شیره اصل و تقلبی

قیمت عمده سه شیره

صاحبان فروشگاه ها و مراکز بزرگ به دنبال خرید عمده این گونه محصولات هستند. زیرا قیمت عمده آن ها نسبت به قیمت خرده و جزیی پایین ت می باشد و خریدار سود بیشتری را کسب می کند. قیمت این نوع شیره ها به کیفیت و قوام و غلظت آن ها نیز بستگی دارد و هر چقدر قوام بهتری داشته باشند قیمت آن ها نیز بالتر است. برای اطلاع از قیمت خرید و فروش سه شیره درکرج و مازندران به صورت عمده و خرده از طریق مجموعه نارملا اقدام نمایید.

قیمت عمده سه شیره

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *