قیمت خرده تمشک منجمد در مازندارن

تمشک منجمد و استفاده های آن

مصرف میوه ها در طول روز یکی از ضروریات زندگی هر فردی می باشد. میوه ها سرشار از انواع ویتامین ها و آنتی اکسیدان ها و از همه مهمتر فیبر ها می باشند که در سلامت هر فردی نقش مهمی را دارند. یکی از انواع میوه های بسیار خوشمزه و با ارزش غذایی بالا تمشک می باشد. این نوع میوه دارای اندازه ای ریز می باشد که شباهت بسیاری به شاه توت و توت فرنگی دارد و در رنگ های زرد و یا سرخ مایل به سیاه موجود می باشد. مزه این نوع میوه ترش می باشد و به صورت های مختلفی از جمله به صورت خام، پخته، منجمد شده، شربت و حتی مربا مورد استفاده قرار می گیرد. ایننوع با نام های دیگری مانند توت وحشی و هم چنین سه گلی نیز شناخته شده است.

خواص تمشک منجمد

تمشک از جمله میوه هایی است که دارای مقادیر فراوانی از ویتامین سی می باشد. همان طور که می دانید ویتامین سی در تقویت سیستم ایمنی و پیشگیری از انواع بیماری ها و نیز درمان آن ها نقش بسیار زیادی را دارد. ویتامین سی از جمله ویتامین هایی است که با حرارت بسیار از بین می رود پس می توان گفت بهترین راه برای جذب ویتامین سی تمشک مصرف آن به صورت خام و یا منجمد شده می باشد. علاوه بر این که میوه تمشک مورد استفاده قرار می گیرد از برگ و ساقه و حتی ریشه بوته تمشک برای درمان انواع بیماری ها استفاده می شود. جوشانده برگ و ساقه تمشک در درمان بیماری های التهابی بسیار موثر است و در طب سنتی بسیار از آن استفاده می شود. تمشک میوه ای بی نظیر می باشد.

خواص تمشک منجمد

انواع تمشک

تمشک از جمله میوه هایی است که دارای انواع مختلفی است که در ادامه به تعدادی از آن ها اشاره می کنیم. تمشک سیاه یکی از انواع تمشک های موجود می باشد که طعمی ملس دارد و دارای برگ هایی با رنگ سبز می باشد. تمشک ویلسون از جمله گونه های زود رس تمشک می باشد که در اوایل ماه خرداد می رسد. تمشک ولیرکان از تمشک های با رنگ قرمز می باشد و میوه آن به صورت خوشه ای است که این نوع تمشک در مناطق شمالی کشور رشد می کند. تمشک عمد از دیگر انواع تمشک ها می باشد که دارای رنگ سیاه و با برگ هایی سبز و دندانه دار که به صورت خوشه ای رشد می کند و بسیار خوشمزه گوشتی می باشد.

انواع تمشک

خرید آنلاین تمشک منجمد

امروزه خرید های اینترنتی و غیر حضوری بسیار رواج پیدا کرده اند و کم کم جایگزین خرید های حضوری می شوند. در خرید های غیر حضوری دیگر لازم نیست فرد در مکان مورد نظر حضور پیدا کند. تمشک منجمد یکی از انواع محصولاتی است که به صورت آنلاین به فروش می رسد و افراد می توانند تنها با برقراری یک تماس و ثبت سفارش آن را در اسرع وقت تحویل بگیرند. خریداران می توانند جهت اطلاع از قیمت جدیدترین تمشک منجمد در شیراز و مازندران به صورت عمده و خرده با ما در ارتباط باشند.

خرید آنلاین تمشک منجمد

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *