قیمت رب انار شل

رب انار

قیمت رب انار ارزان


رب انار با توجه به فرایند های مختلفی که در طول فرایند تولید آن وجد دارد و روش های مختلفی که در تولید آن به کار می برند انواع مختلفی دارد. در حالت کلی رب انار به دو روش سنتی و صنعتی تولید می شود. رب اناری که به روش سنتی تولید می شود در مقادیر بسیار کمی نسبت به نوع صنعتی تولید می شود و در طول فرایند تولید آن از هیچ گونه روش و یا دستگاه صنعتی استفاده نمی شود و تنها از نیروی انسانی استفاده می شود که البته تعداد آن نسبت به روش صنعتی بسیار کمتر می باشد. اما در روش صنعتی از روش ها و دستگاه های پیشرفته و جدید استفاده می شود و بعد از تولید توسط دستگاه های مخصوصی به صورت اتوماتیک در ظرف های مخصوصی زبسته بندی شده و برچسب گذاری می شوند.

رب انار شل چگونه رب اناری است؟

همان طور که در بالا به آن اشاره شد رب انار انواع مختلفی دارد و این تنوع در کیفیت، غلظت و طعم رب انار می باشد. در حالت کلی رب انار از نظر بافت و غلظت دارای دو نوع رب انار سفت و رب انار شل می باشد. به رب انار سفت رب انار قجری و به رب انار شل رب انار رسمی نیز می گویند. در نوع رب انار قجری رب انار از آب انار و گوشت و یا پوره انار تولید می شود و غلظت زیادی دارد و همین امر سبب ماندگاری بالای آن شده است. در حالی که رب انار شل غلظت کمتری نسبت به رب انار سفت دارد و در ظاهر بسیار شبیه به شیره میوه جات می باشد. رب انار شل از آب انار خالص تولید می شود و قیمت بالاتری نسبت به نوع سفت آن دارد.

رب انار شل چگونه رب اناری است؟

مصارف متعدد رب انار

رب انار به دلیل خواص و فواید بسیاری که دارد یکی از پر مصرف ترین چاشنی های حال حاضر می باشد. رب انار علاوه بر این که در انواع غذا ها و سالاد ها مورد استفاده قرار می گیرد به منظور های درمانی و به صورت تنها نیز استفاده می شود. رب انار را با توجه به سلیقه و ذائقه افراد می توان در انواع غذا ها و سالاد ها استفاده کرد. امروزه بسیاری از افراد وجود دارند که از رب انار به جای سس در انواع سالاد ها استفاده می کنند. رب انار را می توان با مواد دیگری مانند گردو مخلوط نموده و سس تولید و در کنار کباب ها مورد استفاده قرار داد. مصرف رب انار به صورت یک قاشق غذا خوری در طول روز سبب کاهش فشار خون و چربی خون می شود.

مصارف متعدد رب انار

خرید انواع رب انار توسط نمایندگی ها

یکی از راه هایی که از طریق آن می توان رب انار با کیفیت و با قیمت مناسب را خریداری نمود خرید از نمایندگی ها می باشد. نمایندگی ها دسترسی مستقیم و بدون واسطه ای به تولید کنند گان دارند و از این رو رب انار را با قیمت تولید کننده در اختیار مشتری قرار می دهند. برای اطلاع از قیمت خرید رب انار رستورانی و قیمت رب انار شل در انواع وزن ها و بسته بندی های متنوع با ما در ارتباط باشید.

خرید انواع رب انار توسط نمایندگی ها

 

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *