قیمت انواع رب انار ترش و ملس


رب انار این چاشنی بسیار خوشمزه، سالیان درازی است؛ که به خوش طعمی غذاهای ایرانی کمک می کند. قیمت انواع رب انار ترش و ملس را از سایت ما بخواهید.
رب انار، فرآورده ای است؛ که از پختن آب انار بدست می آید. این ماده اگر بدون مواد مصنوعی و افزودنی های شیمیایی تولید شود؛ همان خواص انار را داشته و بسیار مفید است.
همواره از رب انار برای عطر، رنگ و طعم بخشیدن به غذاهای ایرانی استفاده شده است. چند نمونه از بهترین غذاهای محلی و سنتی ایرانی که رب انار چاشنی اصلی آنها می باشد؛ عبارتند از: فسنجان، اکبر جوجه مازندران، مرغ شکم پر با دانه انار، خورشت مرغ با انار، اناربیج، خورشت انار و بادمجان، آش انار، پلو با رب انار، بادمجان کباب با رب انار و رب آلوچه و …
اما فسنجان، غذایی است؛ که از دیرباز با تفاوت های اندک، در مناطق مختلف ایران طبخ شده است. رب انار از مواد اصلی این غذای خوشمزه محسوب می شود.

رب انار ترش و ملس

رب انار طبیعی، ترش یا ملس می باشد. به هیچ عنوان نباید به رب انار شکر اضافه کرد. زیرا این کار باعث می شود؛ که ماندگاری آن پایین بیاید. بعلاوه، شکر، طعم و خاصیت طبیعی رب انار را از بین می برد.
طعم رب انار، بیشتر به نوع انار به وجود آورنده ی آن بر می گردد. رب انار ترش، احتمالاً از انارهای ترش یا ملس متمایل به ترش تهیه شده است. رب انار ملس یا ملس متمایل به شیرین نیز، از انارهای شیرین تولید شده است. استفاده از رب انار ترش یا شیرین در غذا، کاملاً سلیقه ای است.
اما غلظت و رنگ رب انار بیشتر به نحوه ی تهیه و میزان حرارت دهی آب انار بر می گردد.
رب انار بسته به نوع انار، طرز تهیه، رنگ و غلظت آن، قیمت های مختلفی دارد. برای اطلاع از قیمت انواع رب انار ایرانی با ما در ارتباط باشید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *