قیمت ارزان رب انار

ویژگی های رب انار صنعتی

رب انار چاشنی خوشمزه و خوش رنگ برای انواع غذا ها می باشد که گاهی در بعضی از غذا ها به عنوان یکی از اجزای اصلی آن محسوب می شود. به عنوان مثال در غذا هایی مانند فسنجان و مرغ ترش رب انار یکی از اجزای مهم آن ها می باشد که در آن ها به وفور استفاده می شود. با توجه به این که ایران دارای باغات بسیار وسیع و مرغوب از میوه انار می باشد بنابراین فراورده هایی مانند رب انار که از آن تولید می شود نیز بسیار مرغوب می باشد. این نوع چاشنی در اغلب مناطق ایران به روش سنتی و خانگی تولید می شود و در این روش از هیچ گونه دستگاه و روش صنعتی استفاده نمی شود. در روش سنتی رب انار با استفاده از نیروی دست و تحت حرارت ساعت ها در دیگ جوشانده می شود.

رب انار صنعتی

کارخانه های بسیاری در سطح کشور وجود دارند که تولید کننده انواع رب انار با برند های مختلف می باشند. یکی از انواع رب انار های موجود در بازار رب انار صنعتی می باشد که به روش صنعتی و توسط دستگاه های صنعتی در کارخانه های بزرگ تولید می شود. در این روش انار های مرغوب و سالم را جداسازی نموده و تحت شسشتشو قرار می دهند. سپس با استفاده از دستگاه های مخصوصی آب را آن را گرفته و در مرحله بعد در دیگ های بزرگی قرار می دهند و تحت حرارت می جوشانند تا غلیظ شود و قوام کافی را پیدا کند. سپس به صورت اتوماتیک در ظرف های مخصوصی ریخته شده و درب آن با استفاده از دستگاه های مخصوصی محکم بسته می شود. در مرحله بعد برچسب هایی حاوی تاریخ تاریخ تولید و انقضا و ادرس کارخانه بر روی آن ها درج می شود.

رب انار صنعتی

عوامل موثر در قیمت رب انار

قیمت رب انار با توجه به کیفیت مواد اولیه و نوع تولید و پخت آن و میزان غلظت و عوامل دیگر متغییر می باشد. رب اناری که غلظت مناسبی داشته باشد با کیفیت بوده و قیمت آن نیز بالا می باشد. زیرا رب انار غلیظ دوام بالایی دارد و در صورتی که در بیرون از یخچال نگهداری شود خراب نمی شود. نوع بسته بندی رب انار از عوامل مهی است که تاثیر مستقیم و زیادی را بر قیمت رب انار دارد. عواملی مانند افزایش قیمت مواد اولیه و افزایش حقوق کارگران از دیگر عوامل موثر در قیمت رب انار می باشد.

عوامل موثر در قیمت رب انار

نحوه ثبت سفارش آنلاین رب انار

این نوع محصول را می توان از طریق فروشگاه ها و مراکز خرید بسیاری به صورت آنلاین و غیر حضوری در سطح کشور خریداری نمود. برای خرید آنلاین حتما از طریق فروشگاه ها و مراکز خرید معتبر اقدام نمایید تا رب انار با کیفیت و مرغوب را با قیمت ارزان خریداری نمایید. در این روش با استفاده از یک گوشی هوشمند و دسترسی به اینترنتی می توانید خرید آنلاین خود را انجام دهید. جهت اطلاع در مورد قیمت عمده رب انار ارزان در انواع بسته بندی ها و وزن ها از طریق فروشگاه اینترنتی ما در این سایت اقدام نمایید.

نحوه ثبت سفارش آنلاین رب انار

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *