فروش بهترین تمشک منجمد در بابل

تمشک منجمد

قیمت فروش عمده تمشک منجمد درکرج


تمشک میوه ای تابستانی با اندازه ای ریز می باشد که در بوته زار ها و جنگل ای استان های شمالی و شمال غربی و غربی کشور به صورت وحشی و خودرو می روید. مراحل برداشت میوه تمشک در بین اوایل پاییز و اواخر آن متغییر می باشد. میوه تمشک یکی از حساس ترین میوه های پاییزی می باشد و پس از مرحله برداشت در صورتی که به درستی نگهداری نشود و خیلی سریع مورد استفاده قرار نگیرد سریع خراب می شود. بنابراین تولید کنند گان برای جلوگیری از خراب شدن سریع این نوع میوه و هم چنین بهره مند شدن از خواص آن در طول سال آن را به فراورده های دیگری تبدیل می کنند و یا به روش های دیگری آن را نگهداری می کنند. از جمله فراورده های حاصل از تمشک می توان به مربای تمشک، شربت تمشک، تمشک منجمد و لواشک آن اشاره کرد.

خواص تمشک

تمشک از جمله میوه هایی است که حاوی مقادیر فراوانی ویتامین سی می باشد که در سیستم ایمنی نقش بسیار مهمی را دارد. شربت تمشک در افرادی که مبتلا به مخملک و سرخک می باشند به عنوان تب بر استفاده می شود. تمشک خاصیت تصفیه کنند گی خون را دارد و از آن با نام تصفیه کننده خون یاد می شود. تمشک حاوی اسید سالیسیلیک می باشد و مصرف برای تسکین انواع درد ها موثر می باشد علاوه بر میوه تمشک برگ و ساقه تمشک نیز کاربرد هایی دارند. برای تسکین درد های ناشی از بیماری روماتیسم و درمان بیماری هایی مانند نقرس از جوشانده برگ تمشک استفاده می کنند. جوشانده برگ تازه تمشک برای بهبود زخم ها بسیار موثر می باشد.تمشک دارای قند طبیعی می باشد و مصرف آن برای افراد مبتلا به بیماری دیابت مفید می باشد.

خواص تمشک

قیمت بهترین تمشک منجمد

قیمت بهترین تمشک منجمد تحت تاثیر عوامل و فاکتور های بسیاری قرار دارذ. کیفیت تمشک منجمد از جمله مهم ترین و اولین عامل تاثیر گذار در تعیین قیمت می باشد. برای فریز کردن تمشک باید از تمشک های سالم استفاده شود. نوع بسته بندی تمشک منجمد از دیگر عواملی است که سبب تنوع قیمت ها می شود. در حین فرایند فریز کردن تمشک و بسته بندی آن باید نکات بهداشتی کاملا به درستی انجام شود. نوع بسته بندی تمشک منجمد از جمله مهم ترین عواملی است که سبب می شود در زمینه صادرات موفق بود و جایگاه مناسبی را در جهان به دست آورد.

قیمت بهترین تمشک منجمد

خرید عمده تمشک منجمد

صاحبان فروشگاه ها و مراکز خرید معتبر برای تامین تمشک منجمد مورد نیاز فروشگاه خود آن را به صورت عمده خریداری می کنند. زیرا در خرید عمده خریدار سود بیشتری را کسب می کند. قیمت خرید عمده نسبت به قیمت خرید خرده آن پایین تر می باشد و دلیل کسب سود بیشتر و تمایل خریداران به این نوع خرید می باشد. یکی دیگر از مزایای خرید عمده این است که خریدار برای دت زمان طولانی درگیر خرید های مکرر نمی شود. خریداران می توانند در صورت تمایل برای کسب آگاهی در مورد قیمت خرید و فروش بهترین تمشک منجمد در امل و بابل از طریق مجموعه نارملا با ما در ارتباط باشند.

خرید عمده تمشک منجمد

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *