خرید و فروش بهترین تمشک منجمد در امل

قیمت تمشک منجمد

تمشک میوه ای است که از نظر شکل ظاهری بسیار شبیه به شاه توت و توت فرنگی می باشد و به رنگ هایی مانند زرد و سرخ و مشکی وجود دارد. گیاه تمشک به صورت بوته ای می باشد که اغلب به صورت وحشی و خودرو می روید اما امروزه آن را کاشت نیز می کنند. طبق تحقیقات انجام شده تا کنون پنج گونه از تمشک شناسایی شده است که ممکن است هر کدام دارای رنگ و خصوصیات ظاهری متفاوتی باشند. از دیگر نام های این نوع میوه خوشمزه می توان به توت وحشی و سه گلی اشاره کرد. ساقه های بوته تمشک تیغ دار و نرم بوده و به رنگ قرمز می باشند. جهت اطلاع از قیمت خرید و فروش انواع تمشک منجمد به بازار بهترین تمشک منجمد در شیراز و آمل در این مجموعه مراجعه فرمایید.

خواص درمانی تمشک

تمشک نقش بسیار مهمی را لاغری و کاهش وزن دارد و دلیل آن می تواند کالری کم و سرشار بودن آن از فیبر باشد زیرا فیبر اشتها را کاهش می دهد و سبب کاهش وزن می شود. هم چنین فیبر موجود در تمشک سبب فعال شدن و رشد میکروب های مفید روده می شود. تمشک خاصیت ادرار آوری دارد و به دلیل دارا بودن کتون از ریزش مو جلوگیری می کند. مصرف تمشک در دوران بارداری برای جنین بسیار مفید می باشد زیرا سرشار از اسید فولیک می باشد. مصرف تمشک در افرادی که استرسی هستند سبب کاهش استرس و اضطراب می شود. تمشک سرشار از انواع انتی اکسیدان هایی است که در روند تاخیر پیری بسیار موثر است و سبب جوانی پوست و مو در افراد می شود.

خواص درمانی تمشک

موارد مصرف تمشک

با توجه به این که تمشک در طول سال تنها در دو یا سه ماه از سال وجود دارد آن را به روش های مختلفی نگهداری کرده و در طول سال از آن استفاده می کنند. تمشک منجمد یکی از انواع فراورده هایی است که از تمشک به دست می آید که تمشک تازه را در فریزر فریزر کرده و نکهداری می کنند و در طول سال ان را به صورت های مختلفی مورد مصرف قرار می دهند. از دیگر کاربرد های تمشک می توان به لواشک و ترشی و آبمیوه اشاره کرد. شربت تمشک می تواند آبمیوه ای خنک و طبیعی برای یک عصرانه مفید و خوشمزه همراه با کیک و یا به صورت تنها باشد. از تمشک منجمد و آبیموه تمشک می توان در بستنی فروشی ها و ابمیوه فروشی ها نیز استفاده کرد.

موارد مصرف تمشک

قیمت خرید تمشک منجمد

قیمت تمشک منجمد مانند هر نوع خوراکی و محصول دیگری تحت تاثیر عوامل مختلفی قرار دارد. کیفیت تمشک مورد استفاده و نیز نحوه و نوع فریز کردن آن در تعیین قیمت نهایی آن موثر است. نوع و نحوه بسته بندی تمشک منجمد نیز در قیمت نهایی موثر است و هر مقدار که بسته بندی آن به صورت بهداشتی و تمیز صورت گیرد قیمت آن نیز بالا تر خواهد بود. تمشک منجمد با کیفیت عالی و قیمت مناسب را در انواع بسته بندی ها و وزن های مختلف از طریق مجموعه ما در این سایت خریداری نمایید.

قیمت خرید تمشک منجمد

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *