صادرات بهترین رب انار ایرانی


صادرات بهترین رب انار ایرانی به طور سالانه در کشور ما انجام می شود. بهترین انار دانه سیاه یرانی، ربی است که از انارهای مرغوب و به روشی کاملاً طبیعی تولید شود.
انار ایرانی در کل جهان معروف بوده و سالانه به میزان بالایی به کشورهای دیگر صادر می شود. در کنار خود انار، محصولات جانبی و فرآورده های جانبی مانند رب انار و کنسانتره ی انار قرار دارند.
رب انار مهم ترین فرآورده ی انار است که از سال های بسیار دور در ایران تولید و به کشورهای دیگر فرستاده شده است. هر چند در اثر حرارت، ویتامین C موجود در آب انار کاهش می یابد؛ اما جز آن همه ی خواص انار را در بر دارد.
رب انار صادراتی از بهترین، سالم ترین و مرغوب ترین انار ایرانی تهیه شده است. رب انار به طور کلی در سه طعم ترش، ملس و شیرین متمایل به ملس موجود است.
از نظر غلظت نیز رب انار ممکن است بسیار رقیق یا کاملاً غلیظ و یا حالتی بین این دو باشد و این کاملاً به میزان و شدت حرارت دهی آب انار وابسته است. علاوه بر غلظت، رنگ رب انار نیز تا حد زیادی به میزان گرمایی که به رب انار رسیده بستگی دارد. هرچه میزان گرمایی که به آب انار رسیده بیشتر باشد؛ رب انار تیره تر است. رنگ رب انار ممکن است قرمز روشن، قرمز تیره، قهوه ای روشن، قهوه ای سوخته یا متمایل به سیاه باشد.
رب انار صادراتی در بسته بندی های مناسب و قابل حمل، به صورت کاملاً استاندارد و بهداشتی تولید می شود. انار میدان شیراز چه به صورت خانگی و چه با دستگاه های پیشرفته ی صنعتی تولید شود؛ نیازی به افزودنی و مواد نگهدارنده نداشته و در هر صورت ماندگاری بالایی دارد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *