درباره انواع رب انار ایرانی بیشتر بدانید.

رب انار

باازار رب انار



انواع رب انار ایرانی یکی از فرآورده های اصلی انار می‌باشد که مختص کشور ایران است و به طرق مختلفی در ایران تولید میشود.
شاید ندانید که چندین نوع رب انار در مناطق مختلف کشورمان در فصل برداشت انار تهیه می شود؟

انواع رب انارایرانی
انواع رب انارایرانی

شمالی ها رب انار را بسیار سفت و غلیظ تهیه می کنند و مناطق مرکزی و جنوبی کشورمان رب انار را به صورت رقیق یا همان عسلی و یا بهتر بگویم رسمی تهیه می‌کنند.
رب اناری که در شمال تهیه می‌کنند بسیار سفت و غلیظ است به صورتی که قاشق در آن به سختی به حرکت در می آید.
رب انار رسمی یا رقیق یکی دیگر از انواع رب انار می‌باشد که در مناطق مرکزی کشورمان و و و همچنین در غرب کشور از این نوع رب انار مصرف می کنند.
رب انار رسمی از غلیظ شدن آب انار به دست می آید رب انار شل یا همان رب انار رسمی بیشترین مصرف را در استان فارس و شهرهای غربی کشور ما مانند پاوه کرمانشاه یاسوج نیز دارد.
یکی دیگر از انواع رب انار که در ایران تولید و به مصرف می‌رسد رب انار صنعتی می باشد رب انار صنعتی در برخی موارد رب انار خالص نیست بلکه درصدی از آن را رب انار تشکیل می‌دهد و درصد دیگر را شیره هایی مانند شیره خرما در آن استفاده می شود و یا حتی از آب و شکر در این رب انار استفاده می شود. قیمت ارزان رب انار صنعتی سبب شده است که خرید و فروش اینرب انار با مقادیر بالا صورت گیرد.
این رب انار کاربرد وسیعی در سطح کشور دارد.

از آخرین رب اناری که می‌توانند درباره آن صحبت کنند رب انار خانگی میباشد شما باید خیلی خبره باشید که بتوانید رب انار خانگی را از نوع رب انار صنعتی ان تشخیص دهید باید قبلا رب انار خانگی اصل را تست کرده باشید که بتوانید آن را از غیر اصل تشخیص دهید.
رب انار خانگی در بازار ایران به صورت خرده خرید و فروش می‌شود و قیمت نسبتاً بالای این محصول سبب می‌شود که این محصول در رستوران ها و آشپزخانه های سطح کشور مصرف بالایی نداشته باشد یا به قول معروف برای صاحبان این مکان ها به صرفه نمی باشد ولی مشتریان خاصی در این باره هستند که می خواهند محصولی صد درصد خالص و بدون افزودنی خریداری کنند.
بسیاری از مشتری‌ها رب انار خانگی و خالص به این نقطه تاکید دارند که رب انار می خواهیم که بدون افزودنی باشد زیرا برای بیماران مانند بیماران دیابتی یا بیماری بیماران خاص و سرطانی مصرف می کنند ما به مشتریان رب انار خانگی اطمینان صد در صد و تضمین می‌دهیم که رب اناری که در بازار نارملا ارائه می‌شود تولید و محصول خودمان هست و بدون هیچ گونه افزودنی و رنگ و میوه های دیگر به مشتریان عرضه می شود.


در آخر به شما این مژده را میدهیم که انواع رب انار صنعتی طبیعی و خانگی را به صورت مستقیم از بازار نارملا تهیه کنید تا بتوانید منفعت وافری از این خرید و فروش ببرید.
بازار نارملا به صورت تمام وقت جوابگوی نیاز مشتریان عزیز میباشد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *