خرید و فروش جدیدترین سه شیره درکرج

سه شیره

خرید و فروش جدیدترین سه شیره درکرج


تاریخچه تولید و استفاده از شیره ها در جهان و ایران به گذشته های خیلی دوری بر می گردد. در بعضی از مناطق به شیره هایی مانند شیره انگور و شیره توت دوشاب گفته می شود که نامی است محلی که بر این نوع شیره ها نهاده اند. زندگی انسان امروزی بسیار در مخاطره قرار دارد و دلیل آن نیز عدم تحرک و استفاده از مواد خوراکی غیر ارگانیک و در معرض قرار گرفتن مواد آلوده کننده محیط می باشد. برای این که بتوان بدنی سالم و عاری از هر گونه بیماری داشت باید از غذا ها و مواد خوراکی طبیعی و ارگانیک استفاده کرد. این نوع مواد خوراکی طبیعی و ارگانیک سبب می شوند تا رادیکال های ازادی که در بدن بر اثر استفاده از مواد خوراکی غیر طبیعی آزاد شده اند و یا بر اثر آلودگی های محیطی وارد بدن شده اند از بین روند.

انواع شیره میوه ها

از میوه ها انواعی از شیره ها تولید می شوند که دارای همان خواص میوه ها و حتی بیشتر از آن ها می باشند. شیره ها موادی هستند که از آب میوه هایی مانند سیب، انجیر، انگور، توت و خرما تولید می شوند. این نوع شیره ها پس از آن که آبگیری میوه ها انجام گرفت آب آن ها را با حرارت مناسب جوشانده و غلیظ می کنند و به این ترتیب انواعی از شیره ها تولید می شوند. گاهی این نوع شیره ها را با هم میکس می کنند. به این صورت که سه نوع شیره توت و انگور و خرما را به نسبت مساوی با هم مخلوط نموده و سه شیره را تولید می کنند. از جمله انواع شیره ها می توان به شیره توت، شیره انگور، شیره خرما، شیره انجیر، شیره سیب، سه شیره، چهار شیره و پنج شیره اشاره کرد.

انواع شیره میوه ها

عوامل موثر بر قیمت سه شیره

قیمت این نوع محصولات و کالا ها تحت تاثیر عوامل و فاکتور های بسیاری قرار دارد. از جمله مهم ترین آن ها می توان به کیفیت شیره مورد نظر اشاره کرد. هر مقدار که غلظت سه شیره کافی و مناسب باشد قیمت آن نیز بالا خواهد بود. زیرا شیره ای که قوام کافی داشته باشد دچار کپک و خرابی نمی شود. شیره های با کیفیت از مواد اولیه با کیفیت و مرغوب تولید می شوند. نوع بسته بندی و نحوه بسته بندی آن نیز از دیگر عوامل تاثیر گذار می باشد. بر روی ظرف های بسته بندی سه شیره باید ادرس کارخانه تولیدی، تاریخ انقضا و تولید، مواد اولیه به کار رفته در تولید آن و نشان وزارت بهداشت درج شده باشد.

عوامل موثر بر قیمت سه شیره

نحوه سفارش آنلاین سه شیره

در سفارش اینترنتی این نوع محصولات سعی داشته باشید که از طریق فروشگاه ها و مراکز خرید معتبر اقدام نمایید. زیرا در خرید آنلاین افرادی هستند که قصد سود جویی از خریداران را دارند بنابراین به هر کانال و سایتی نمی توان اعتماد نمود. خریداران می توانند جهت اطلاع از قیمت فروش جدیدترین سه شیره در تهران و هم چنین قیمت خرید جدیدترین نوع آن در کرج از طریق مجموعه نارملا با ما تماس بگیرید.

نحوه سفارش آنلاین سه شیره

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *