خرید رب انار سنتی


خرید رب انار سنتی را با ما تجربه کنید. بسیاری از ما روزانه از محصول خوشمزه و پرخاصیتی به نام رب انار استفاده می کنیم و رب انار ها در سه طعم ترش، شیرین و ملس وجود دارند رب انارها به روش های صنعتی و سنتی درست می شوند و چاشنی خوشمزه ای در کنار بسیاری از غذاها هستند . معمولا برای به صرفه بودن رب از انارهای کوچک و شکسته استفاده می کنند که قیمت آن ارزان تر است و مقرون به صرفه تر است اما این اهمیت بسیاری ندارد و تنها چیزی که در تولید رب انار اهمیت دارد این است که انار بزرگ، آبدار و قرمز باشد پس نباید اناری که از آن استفاده می کنیم حاوی دانه های سیاه و فاسد وخراب باشد.

بهترین و باکیفیت ترین رنگ رب انار، قهوه ای کمرنگ تا قهوه ای پررنگ و قرمز است . واگر رب به شکل سیاه درست شود نشانه آن است که سوخته است یا مواد افزودنی به آن اضافه شده است. پس از آن که رب انار را درست کردید آن را در ظرف شیشه ای بریزید و هر بار برای استفاده از آن از قاشق تمیز استفاده کنید و سپس در آن را محکم ببندید تا هوا نکشد و کپک نزند.

خواص رب انار

  • کاهش کلسترول
  • کاهش وزن
  • افزایش انرژی
  • تصفیه خون وغیره…

رب انار برای لاغری و چربی سوزی بسیار مفید است همچنین اناری که از آن رب درست می کنید یکی از بهترین آنتی اکسیدان های طبیعی است که برای زیبایی صورت و پیشگیری از سرطان هابسیار مناسب است و کسانی که چربی های اضافه شکم دارند با مصرف آن نجات می یابند.
نمایندگی ما با ارائه مستقیم و فروش این محصول در خدمت مشتریان عزیز می باشد و آن را به سراسر ایران ارسال می کنیم، با خرید آنلاین این محصول از ما تجربه ای جدید و طعمی لذید و خوشمزه را کشف کنید

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *