خرید انواع دستگاه ابگیر انار در شیراز

آب انار یکی از خوشمزه ترین و مهم ترین فراورده های حاصل از میوه انار می باشد. گرفتن آب انار از گذشته های دور وجود داشته با این تفاوت که در گذشته به روش غیر بهداشتی و غیر اصولی این کار صورت می گرفت. اما امروزه دستگاه های متنوعی برای آبگیری انواع میوه جات و از جمله انار در بازار موجود می باشند و روز به روز بر این تنوع افزوده می شود. آب انار از جمله آبمیوه هایی است که دارای خواص زیادی است. یکی از مهم ترین خواص اب انار و از دلایل مهم استفاده از آن خاصیت کاهندگی فشار خون می باشد. متخصصان تغذیه به افرادی که مبتلا به فشار خون بالا می باشند مصرف اب انار طبیعی را توصیه می کنند. اب انار هم چنین حاوی ویتامین سی می باشد و همان طور که می دانید این نوع ویتامین تقویت کننده سیستم ایمنی می باشد.

قیمت انواع دستگاه ابگیر انار

دستگاه های ابگیر انار در سه مدل کلی دستگاه ابگیر انار دستی، اتواماتیک و برقی تولید شده و به بازار عرضه می شوند. قیمت هر کدام از این دستگاه ها با توجه به ویژگی ها و عوامل مختلفی متفاوت می باشد. به عنوان مثال قیمت دستگاه های ابگیر انار دستی نسبت به دو نوع دیگر دارای قیمت پایین تری هستند و دلیل آن نیز تفاوت در امکاناتی است که در آن ها وجود دارد. کیفیت و مرغوبیت هر کدام از این نوع دستگاه ها از مهم ترین عوامل تاثبر گذار در قیمت نهایی می باشد. دستگاه هایی که قابلیت حمل و نقل آن ها راحت تر می باشد قیمت آن ها نیز گران تر خواهد بود. قابلیت شستشو این نوع دستگاه و هم چنین عدم زنگ زدگی آن ها از جمله عوامل تاثیر گذار در تعیین قیمت می باشد.

انواع دستگاه ابگیر انار

 

دستگاه ابگیر انار دستی

از جمله دستگاه های ابگیر اناری که در کارخانه ها تولید شده و برای استفاده در منازل مورد استفاده قرار می گیرند دستگاه ابگیر انار دستی می باشد که نام دیگر آن اب انار گیری اهرمی می باشد. نحوه استفاده از این نوع دستگاه ابمیوه گیری بسیار راحت می باشد و نیاز به تجربه قبلی و یا دانش بسیار نمی باشد. این نوع دستگاه دارای اهرمی است که پس از قرار دادن میوه انار با پوست می توان با استفاده از اهرم آن را فشار داده و در جلوی دهنه آن لیوانی برای خروج آب ان قرار داد.

دستگاه ابگیر انار دستی

دستگاه ابگیر انار صنعتی

دستگاه های ابگیر انار صنعتی و اتوامتیک در واقع دستگاه هایی چند کاره هستند که علاوه بر انار می توان به عنوان آبغوره گیری و آبلیمو گیری نیز از آن ها استفاده کرد. به این صورت که به تعویض توری های های مختلفی که برای این نوع دستگاه ها تعبیه شده است آبگیری محصولات دیگری را انجام داد. نحوه کار این نوع دستگاه ها به این صورت است که محل خروج آبمیوه و تفاله آن از هم جدا می باشد. در واقع دارای دو عدد خروجی هستند. جهت اطلاع از قیمت انواع دستگاه ابگیر انار و هم چنین نحوه خرید ان در شیراز از طریق مجموعه نارملا در این سایت اقدام نمایید.

دستگاه ابگیر انار صنعتی

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *