بازار خرده شیره خرما در مازندران

قیمت خرید شیره خرما

امروزه شیره ها در انواع مختلفی در بازار موجود می باشند و هم چنین گاهی به صورت میکس شده سه شیره و یا چهار شیره به فروش می رسند. شیره ها مواد غذایی با ارزش غذایی بالایی هستند که از آب میوه هایی مانند خرما و اتگور توت سفید گرفته شده و جوشانده می شوند و سپس شیره مورد با غلظت مناسب تولید می شود. شیره خرما یکی از انواع شیره های تولیدی است که شاید بتوان گفت یکی از بی نظیر ترین شیره از نظر طعم و خواص می باشد. در هنگام برداشت خرما مقادیری از خرما ها برای بسته بندی مناسب نیستند بنابراین برای تبدیل به فراورده هایی مانند شیره خرما و یا لواشک و شیرینی به کارخانه های تولیدی انتقال داده می شوند. برای اطلاع از نحوه مصرف و خواص آن با ما در ادامه همراه باشید.

نحوه مصرف شیره خرما

با وجود اینکه مواد غذایی ارگانیک و طبیعی دارای خواص بی نظیری هستند ولی اگر نتوان آن ها را به روش درستی مصرف نمود ممکنت است آن خواص را نداشته باشند و چه بسا که ضرر نیز داشته باشند. شیره ها به دلیل اینکه غلیظ می باشند بنابراین دارای قند بالایی هستند و نباید زیاد از حد مصرف مجاز از آن ها استفاده کرد هر چند که قند آن ها کاملا طبیعی می باشد. این نوع شیره همراه با ارده می تواند یک نوع صبحانه بسیار خوشمزه و مقوی باشد. در بعضی از استان های کشور در پختن حلوا به جای شکر از این نوع شیره ها استفاده می کنند کی خواص آن را دو چندان می کند. شیره خرما را می توان به عنوان شربت و نوشیدینی مورد استفاده قرار داد که یکی دیگر از انواع استفاده های این نوع شیره در برنامه غذایی می باشد. طبع این نوع شیره گرم و خشک می باشد.

نحوه مصرف شیره خرما

فواید مصرف شیره خرما

این نوع شیره منبعی غنی از انواع ویتامین های گروه ب و آ می باشد. به دلیل جنب و جوش و فعالیت زیادی که کودکان دارند مصرف این نوع شیره در میان وعده ها سبب تامین انرژی آن ها می شود. یکی دیگر از کاربرد ها و فواید شیره ها خاصیت ملین آن ها می باشد که فرایند دفع روده ها را آسان می کند. مصرف این نوع شیره در دوران بارداری سبب باز شدن رحم می شود و فرایند زایمان را راحت تر می کند. این نوع شیره حاوی مقادیر بالایی از آهن و اسید فولیک می باشد که در درمان کم خونی ناشی از فقر آهن بسیار موثر است.

فواید مصرف شیره خرما

قیمت شیره خرما

فاکتور های بسیاری در تعیین قیمت این نوع شیره دخیل هستند که یکی از موارد آن غلظت شیره مورد نظر می باشد. شیره دارای غلظت مناسب قیمت بالایی دارد. کیفیت شیره ها نیز از دیگر عواملی است که سبب بالا رفتن قیمت آن ها می شود. نحوه بسته بندی نیز در فرایند تعیین قیسمت تاثیر گذار است و هر مقدار که ظاهر بسته بندی مناسبی داشته باشد قیمت آن نیز بالا خواهد بود. خرید عمده شیره خرما در شیراز و مازندران و هم چنین به صورت عمده در بازار اینترنتی ما در این سایت مشغول به فعالیت می باشد.

قیمت شیره خرما

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *