نمایندگی فروش رب انار پاوه


نمایندگی فروش رب انار پاوه با ارائه بهترین کیفیت و نازل ترین قیمت روز توانسته است یکی از قدرتمند ترین تولید کنندگان رب انار در خاورمیانه باشد از این رو با استخدام کادری مجرب و توانمند توانستیم نیاز شما را به مرغوب ترین رب انار دنیا تامین کنیم. برند ما با ارائه ضمانت نامه قطعی از نظر کیفیت محصول به شما امکان خریدی فوق العاده را خواهد داد. رب انار محصولی از شمال ایران است که از نوعی انار به نام ترشه انار (انار جنگلی) به‌ دست می‌ آید و در نهایت بسیار ترش و تیره‌ رنگ است و فسنجانی که با آن تهیه شود، ترش مزه و تقریبا سیاه رنگ خواهد شد.

آیا می دانستید شمالی‌ ها (نوعی فسنجان محلی که رب انار رکن اصلی را در تهیه آن به عهده دارد) تهیه می‌ کنند که به آن سیاه فسنجان می گویند. برای تهیه این غذا معمولا از رب انار سیاه استفاده می کنند. برای داشتن یک رب انار غلیظ و مشکی رنگ باید یک قطعه آهن تمیز را روی شعله مستقیم سرخ کنید و موقع پخت رب انار داخل رب یا موقع پخت خورشت فسنجان داخل خود فسنجان بیندازید. از ترکیب اکسید آهن با تانن موجود در رب انار، رنگ سیاه تیره ای پدید می آِید.

برای تهیه رب انار دو روش کلی وجود دارد

  • در یکی از دانه‌ های انار استفاده می شود و تولید کننده آن را دور نمی اندازد.
  • در دیگری از آب انار استفاده می‌شود.
غلظت رب انار بسیار مهم است. چون اگر خیلی سفت شود هنگامی که در یخچال می‌ گذارید سفت‌ تر شده و در بعضی موارد قاشق به سختی داخل رب می‌ رود، وقتی هم که به عنوان چاشنی یا سس از آن استفاده شود خیلی دیر در آب حل می‌ شود و در نهایت استفاده از آن مشکل است که این غلظت اصلا مناسب نمی‌ باشد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *