مرکز فروش رب انار ترش


مرکز فروش رب انار ترش با بهترین طعم ممکن و عالی ترین نرخ تعیین شده هم اکنون در برند ما شروع شد. رب انار ها با ناب ترین طعم در برند ما ارائه می شود. رب انار ترش فوق العاده لذیذ است به شرط آن که از کیفیت بالایی برخوردار باشد. خود میوه انار سرشار از ترکیباتی به نام «پلی‌فنول‌» است که فوق العاده در سلامت بدن نقش دارد برای مثال تاثیر به سزایی در پایین آمدن کلسترول بد خون یعنی LDL دارد و اجازه نمی‌ دهد صفحات چربی در عروق تولید شوند. به یاد داشته باشید که انار، مواد مغذی بسیار بیش تری دارد.

رب انار شیرین

  • جزو مرغوب ترین و لذیذ ترین رب انار است که دارای طبع سرد و مایل به اعتدال دارد و خواص درمانی کم تری نسبت به رب انار ترش و ملس دارد. می توان گفت که رب انار شیرین برای اصلاح و تصفیه خون مفید است.

 رب انار ترش

  • انار ترش طبع سرد و تر دارد. از این رب انار می توان برای کاهش حالت تهوع در دوران بارداری و بیشتر شدن اشتهای خانم باردار کمک گرفت اما مصرف زیاد آن موجب ابتلا به یبوست خواهد شد.

 

طبع رب انار ملس

  • رب انار ملس طبع سرد و تر و نزدیک به اعتدال دارد و به علت طعم خاص آن بسیار پر طرفدار می باشد. رب انار ملس به کاهش صفرا، غلیان و جوشش خون کمک می کند.

 

مواد مغذی موجود در رب انار یعنی در هر ۱۰۰ گرم از انار ۲۴۰ میلی‌ گرم پتاسیم، ۳ گرم فیبر، ۱۳ میلی‌گرم ویتامین سی،  ۸۰ درصد آب و ۵۰ کیلوکالری انرژی یافت می‌شود. به علاوه مقداری آهن دارد البته به عنوان منبع آهن مورد نیاز بدن نمی‌ توان روی آن حساب کرد.

میزان قند موجود در رب انار همبه حدی است که باعث منع مصرف بیماران دیابتی نمی‌شود. با تشکر از حسن نیت شما.

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *