مرکز خرید رب انار سنتی


مرکز خرید رب انار سنتی با بهترین کیفیت در مصرف و همچنین کم ترین نرخ در مقایسه با دیگر برند ها آماده عرضه مستقیم تمام محصولات به بازار های جهانی و یا بازار های خرده رب انار می باشد. رب انار به طور عمده به روش های سنتی درست می شود که ما در برندمان با امکانات خاصی که داریم رب انار ها را به روش های سنتی ، صنعتی ، و خانگی تولید می کنیم تا شما احساس کنید رب انار را با دستان خودتان درست کرده اید.

اعتماد و رضایت شما اولویت تمام هدف های ما می باشد که البته باید هم همین طور باشد اما همه ی ما شاهد سوءاستفاده های برند های اینترنتی بوده ایم اما اصلا نگران نباشید ما اعتماد شما را به هیچ منفعت سوئی عوض نخواهیم کرد.

مراحل پخت و درست کردن رب انار سنتی

  • شست و شوی صحیح انار ها بعد از برداشت
  • پوست گیری و جدا سازی دانه های آن در ظرف های بزرگ
  • آب گیری انار و جدا سازی تفاله های آن
  • جوشاندن آب انار به روش های خاص
  • افزودنی های خاص
  • و…

برای تهیه بهترین رب انار اصل با برند ما تماس بگیرید و از ما مرغوب ترین آن را بخواهید تا ما با حداقل کمتر از ۲۴ ساعت و حداکثر در سه روز کاری به دست شما برسانیم اگر چه تا جایی که امکان داشته باشد در کم ترین زمان ممکن محصولات را به دستتان خواهیم رساند.

قیمت های ما به دلیل اندازه های مختلفی که رب انار ها را در آن بسته بندی کرده ایم غالبا مختلف اعلام خواهد شد از این رو از اعلام قیمتی مقطوع معذوریم. برای استعلام از موجودیت در انواع سایز های بسته بندی و یا قیمتی مشخص با همکاران ما تماس گرفته و سفارشات خود را به ثبت برسانید.

از حسن نیت شما متقاضیان محترم ممنونیم.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *