قیمت هر کارتن رب انار رستورانی

رب انار تک نفره

قیمت رب انار تک نفره


قیمت هر کارتن رب انار رستورانی با توجه به وزن آن و نوع مواد اولیه به کار برده شده در آن متفاوت می باشد. رب انار رستورانی کاربرد های بسیاری دارد که از جمله آن می توان برای اکبر جوجه استفاده کرد. فروشگاه ها و سوپر مارکت های بسیاری در سطح کشور وجود دارند که فروشنده و عرضه کننده این نوع رب انار می باشند. وزن هر بسته رب انار رستورانی ۵۰ گرم برای هر نفر و در کارتن هایی با ظرفیت ۱۶۰ عدد می باشد. از جمله مواد مورد استفاده در این نوع رب انار می توان به نمک، آب و آب انار غلیظ شده و تبدیل شده به رب انار می باشد.

رب انار رستورانی

این نوع رب انار فاقد هر گونه مواد اضافی و نگهدارنده می باشد و متقاضیان می توانند با خیال راحت آن را خریداری نمایند. هم چنین طول مدت انقضای این نوع رب انار برای رستوران از زمان تولید ۴۵ روز می باشد. رب انار محصولی خوراکی و سالم می باشد برای خوش طعم و رنگ کردن اکثر غذا ها مورد استفاده قرار می گیرد. صاحبان رستوران های بزرگ جهت کسب سود بیشتر و دسترسی به تعداد زیاد از آن این نوع رب انار را به صورت عمده از مراکز فروش و شرکت ها سفارش می دهند.

رب انار رستورانی

خواص رب انار

رب انار یکی از مواد خوراکی است که طبق تحقیقات انجام شده دارای خواص بسیار زیادی بوده و امروزه در اکثر آشپز خانه های ایرانی می توان آن را یافت. رب انار همانند خود میوه انار دارای خواص آنتی اکسیدانی بوده و در پیشگیری از انواع بیماری های عفونی و سرطان ها موثر می باشد. خاصیت بارزی که این نوع رب انار دارد می تواند در کاهش فشار خون نقش مهمی را داشته باشد. رب انار برای پوست نیز مفید بوده و متخصصان پوست و مو افراد را به استفاده از آن توصیه می کنند.

خواص رب انار

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *