قیمت رب انار صنعتی ترش و ملس


رب انار صنعتی ملس و ترش با قیمتی مناسب و با کیفیتی عالی به مشتریان محترم عرضه می شود رب انار صنعتی با مزه ترش و ملس و شیرین ارائه می گردد.

قیمت انار صنعتی
قیمت رب انار صنعتی با توجه به نرخ مواد اولیه مشخص می گردد و گاهی ممکن است در بازه زمانی کوتاهی قیمت خرید انواع رب انار صنعتی دست خوش تغییرات قیمت مواد اولیه باشد.
رب انار صنعتی ترش و ملس از پرمصرف ترین رب انار های صنعتی بازار ایران می باشد رب انار صنعتی مصارف گوناگونی در صنایع غذایی ایران دارد.
رب انار ترش در مزه دار کردن انواع جوجه های رستورانی کباب ها کاربرد دارد و همچنین در غذاهایی مثل فسنجان نیز می‌توان از رب انار صنعتی استفاده نمود.


رب انار صنعتی فله
رب انار صنعتی بازار نارملا به صورت فرعی عرضه می‌شود وزن رب های فله ای بازار نارملا از بسته بندی ۱۱ کیلویی شروع میشود و قابلیت بسته بندی تا وزن ۵۰ کیلویی را نیز دارد.
برای سهولت کار مشتریان در بازار نارملا انواع رب انار فله ای برای سهولت کار مشتریان در اوزان مختلفی آماده بارگیری میباشد.

نحوه سفارش رب انار صنعتی در بازار نارملا
مشتریان محترم می توانند با شماره های ارتباطی پایین صفحه تماس بگیرند و پس از ثبت سفارش و دریافت فاکتور فروش مبلغ را به حساب شرکت واریز نمایند تا در اسرع وقت با توجه به مقصد شهر مورد نظر و مقدار سفارش رب انار صنعتی مشتریان عزیز به مقصد ارسال گردد.
البته بازار رب انار نارملا به صورت حضوری نیز در خدمت مشتریان عمده رب انار صنعتی می باشد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *