خرید و فروش جدیدترین شیره انگور

شیره انگور

خرید و فروش جدیدترین شیره انگور


یکی از انواع مواد خوراکی طبیعی که در فصل پاییز و زمستان نباید از آن غافل شد شیره انگور می باشد. این نوع شیره به دلیل خواص زیادی که دارند و تسکین دهنده و درمان کننده بیماری های فصل های سرد می باشند پزشکان و متخصصان تغذیه به افراد توصیه می کنند که مصرف آن ها در فصل های سرد سال فراموش نکنند. از جمله خواص مهم شیره انگور برای بدن می توان به خاصیت خون سازی، سلامت دستگاه گوارش، سلامت قلب و عروق، افزایش انرژی، تقویت و سلامت قوای جنسی، جلوگیری از ریزش مو و و تسکین دهنده بیماری های التهابی اشاره کرد. شیره انگور را می توان به صورت تنها مورد استفاده قرار داد و می توان به صورت میکس شده همراه با دیگر شیره ها مصرف نمود. در سه شیره، چهار شیره و پنج شیره مخلوطی از شیره انگور و شیره های دیگر وجود دارد.

شیره انگور چیست و چه ویژگی هایی دارد؟

شیره انگور مایعی بسیار غلیظ شده از آب انگور می باشد که بسیار شیرین است. مرغوب ترین باغات انگور در استان های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، لرستان و همدان وجود دارد و بنابراین شیره انگور تولید شده در این استان ها معروف می باشد. فرایند تولید و پخت شیره انگور مقدار متفاوت تر از تولید شیره توت و شیره خرما می باشد. در تولید شیره انگور ابتدا آب آن را می گیرند سپس نوعی خاک قلیایی را به آب انگور اضافه می کنند تا تفاله آن ته نشین شود. سپس آب انگور جداسازی شده از تفاله را در دیگ های مخصوصی قرار داده و تحت حرارت قرار می دهند تا رنگ طلایی به خود بگیرد و قوام پیدا کند. غلظت شیره مورد نظر باید به مقداری برسد که بعد ها دچار کپک و خرابی نشود.

شیره انگور چیست و چه ویژگی هایی دارد؟

استفاده از شیره انگور در انواع غذا ها

این نوع شیره از جمله مواد غذایی است که از هزاران سال پیش جزء غذای اصلی بسیاری از مردمان مناطق کوهستانی در سراسر جهان بوده است. استفاده از شیره ها همراه با کنجد در وعده صبحانه یکی از رایج ترین استفاده ها از آن می باشد. در بعضی از مناطق برای شیرین کرن شیر برنج از شیره هایی مانند شیره انگور استفاده می کنند. از این نوع شیره در انواع کوکی ها و چیز کیک ها استفاده می شود. هم چنین برای جلوگیری از ضرر های شکر در هنگام پخت حلوا از شیره ها به جای شکر استفاده می کنند. مصرف شیره انگور همراه با شیر در میان وعده ها یکی از مقوی ترین و مغذی ترین مواد خوراکی برای کودکان می باشد.

استفاده از شیره انگور در انواع غذا ها

قیمت عمده انواع شیره ها

قیمت عمده هر نوع محصول و کالایی نسبت به قیمت خرده و جزیی آن پایین تر می باشد. خریداران اغلب این نوع محصولات را به صورت عمده خریداری می کنند زیرا در این صورت سود بیشتری را کسب می کنند. هم چنین برای مدت زمان طولانی محصول مورد نظر را با قیمت پایین در اختیار دارند و آن را به فروش می رسانند. خرید و فروش جدیدترین شیره انگور در امل در بهترین و مرغوب ترین کیفیت ها و در انواع بسته بندی ها و وزن ها توسط نمایندگی های فروش مستقیم انواع شیره در این سایت صورت می گیرد.

قیمت عمده انواع شیره ها

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *