فروش شیره انگور در تهران

شیره انگور

فروش شیره انگور در تهران


شیره ها انواعی از مواد خوراکی با ارزش غذایی بالایی هستند که در انواع مختلفی تولید شده و در بازار موجود می باشند. یکی از مهم ترین ویژگی انواعی از شیره ها سرشار بودن آن ها از انرژی می باشد و برای افرادی که دچار کمبود انرژی شده اند و هم چنین برای کودکان که در حال جنب و جوش و فعالیت می باشند بهترین گزینه می باشند. شیره ها حاوی قند طبیعی می باشند و مصرف محدود و به میزان کم آن برای افراد دیابتی ضرری ندارد. شیره ها سرشار از فیبر می باشند. فیبر از جمله املاح معدنی است که مصرف آن نقش مهمی در سلامت روده ها و دستگاه گوارش و حرکت منظم روده ها دارد. آهن موجود در این نوع شیره ها یکی از مهم ترین فاکتور ها در زمینه خون سازی و پیشگیری از ابتلا به کم خونی ناشی از فقر آهن می باشد.

انواع شیره های تولید شده از میوه ها

شیره ها مایعاتی غلیظ و قوام یافته از آب میوه هایی مانند توت، انجیر، سیب، خرما و انگور می باشند که هر کدام خواص و طعم مجزایی دارند. نحوه تولید اغلب شیره ها به این صورت است که ابتدا آب میوه ها را می گیرند و سپس تحت حرارت قرار می دهند تا قوام یافته و به اندازه کافی غلیظ شود. از جمله شیره هایی موجود در بازار می توان به شیره توت، شیره انجیر، شیره خرما، شیره سیب، شیره انگور، سه شیره، چهار شیره و پنج شیره اشاره کرد. شیر هایی سه شیره و چهار شیره و پنج شیره را به این صورت تولید می کنند که ابتدا هر کدام از شیره ها را به صورت جداگانه تولید نموده و در اخر از هر کدام به نسبت مساوی مخلوط نموده و میکس می نمایند.

انواع شیره های تولید شده از میوه ها

قیمت خرید بهترین و مرغوب ترین شیره انگور

شیره انگور یکی از انواع شیره های ذکر شده در بالا می باشد که بسیار شیرین می باشد و از جمله شیره های بسیار خوشمزه و خوش طعم است. این نوع شیره در بازار دارای انواع مختلفی است و هر کدام ممکن است با قیمت متفاوتی به فروش برسند. قیمت مرغوب ترین نوع شیره انگور بالا تر می باشد و دلیل آن نیز کیفیت و غلظت آن می باشد. درجه یک ترین نوع آن قیمت بالتری دارد. در فروشگاه ها و مراکز خرید معتبر شیره انگور مرغوب توسط نمایندگی های فروش مستقیم آن ها به فروش می رسد زیرا به تولید کنند گان دسترسی مستقیمی دارند. بناربراین با حذف واسطه ها سبب کاهش قیمت و فروش بالای آن ها شده اند.

قیمت خرید بهترین و مرغوب ترین شیره انگور

صادرات شیره انگور

با توجه به این که در ایران باغات انگور بسیاری وجود دارد و از نظر کیفیت انگور کشت شده جایگاه خوبی در جهان دارد شیره انگور تولید شده نیز کیفیت بالایی دارد و سالانه مقادیر بالایی از آن به کشور های دیگر صادر می شود. کیفیت محصول و کیفیت بسته بندی از عوامل مهمی است که در صادرات باید به آن توجه داشت. قیمت فروش جدیدترین شیره انگور در تهران در فروشگاه اینترنتی ما و از طریق این سایت به صورت روزانه و ۲۴ ساعته استعلام می شود.

صادرات شیره انگور

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *