خریدار رب انار فله ای

خرید و فروش رب انار

فروش عمده رب انار صنعتی


آیا شما خریدار عمده رب انار فله ای طبیعی و صنعتی هستید؟ آیا میخواهید بهترین رب انار را با قیمت مناسب تهیه کنید؟
ما در بازار نارملا انواع رب انار طبیعی و صنعتی را با کیفیت عالی و قیمت مناسب عرضه می نماییم.


رب انار فله ای
رب انار فله ای به رب اناری گفته می شود که در بسته بندی های بزرگتر با وزن های حدود ۱۱ کیلو تا ۵۰ کیلو بسته بندی و عرضه می شوند.
بسته بندی رب انار صنعتی
رب انار صنعتی در حداقل اوزان که ۱۱ کیلو می باشد بسته بندی می شود و تا ۵۰ کیلو نیز قابلیت بسته بندی دارد. البته این اوزان و بسته بندی بسته به سفارش مشتری بستگی دارد.


بسته بندی رب انار طبیعی
رب انار طبیعی با غلظتی بسیار مناسب و طعم ملس ارائه می گردد رب انار های طبیعی در اوزان حداقل ۵ کیلو تا ۲۰ کیلو موجود می باشد.
همانطور که می دانید رب انار به عنوان چاشنی خوشمزه و لذیذ در کنار غذاهای ایرانی و یا داخل غذاهای ایرانی در آشپزخانه رستوران ها و منازل استفاده دارد.


معجزه با رب انار
بله درست شنیدید رب انار معجزه میکند زیرا یکی از معدود مواد غذایی می باشد که خواص بسیار بیشماری دارد باید خاطر نشان شد که رب انار در اثر حرارت تهیه می‌شود ولی خواص آن از بین نمیرود فقط مقدار ویتامین ث آن بر اثر حرارت مقداری کم می شود.
رب انار دارای آنتی اکسیدان بسیار قوی می باشد و بسیاری از پزشکان برای درمان برخی از بیماری‌ها مانند بیماریهای کبد و دیابت به بیماران استفاده از رب انار ترش را دارند.
دیگر اینکه رب انار اثر لاغرکنندگی در بدن دارد و بسیار مورد توجه افرادی که قصد لاغری دارند قرار گرفته شده است.
در رب انار مقداری ماده نیاسین وجود دارد به خاطر همین رب انار برای خانم های باردار بسیار توصیه می‌شود زیرا سبب رشد ذهن جنین می شود و همچنین رب انار بسیار می‌تواند سبب جلوگیری از تهوع در زنان باردار شود.
اینها فقط برخی از خواص معجزه گر رب انار می باشد در محتواهای بعدی خواص دیگر رب انار را خدمت شما ارائه می‌کنم.
خریداران عمده می توانند با استفاده از راه های ارتباطی زیر برای خرید رب انار فله ای طبیعی و صنعتی با ما ارتباط برقرار کنند.
در اینستاگرام با ما همراه شوید mah.hosseinii@

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *