بازار عمده شیره انگور در کرج

شیره انگور کرج

شیره انگور دارای خواص زیادی است که مخصوصا در فصل پاییز خواص آن بارزتر می شود.جهت اطلاع از قیمت شیره انگور در کرج به صورت عمده به بازار سایت ما مراجعه کنید. در منابع سنتی از آن به نام دبس یا دوشاب نیز یاد می شود که طبیعتی گرم و تر دارد و بیشتر افراد می توانند از آن استفاده کنند. از خواص بیظیر این شیره درمان بیماری های فصل های سرد است بنابراین خوردن آن در فصل های سرد سال به شدت توصیه می شود.

طرز تهیه شیره انگور

این شیره پر خاصیت به دو روش سنتی و صعتی تهیه می شود. در روش سنتی مراحلی طی می شود که شامل شستن انگور، دانه کردن، له کردن، صاف کردن، خاک سفید، ته نشین شدن، پختن و صاف کردن نهایی است. در مرحله سفید برای آن که شیره شفاف و بدون رسوبات باشد به آن خاک سفید اضافه می کنند.
در روش صنعتی به جای انسان از ماشین آلات پیش رفته و بزرگ استفاده می شود و مراحل له کردن، صاف کردن و پختن در شرایط و محیط صنعتی با استفاده از ماشین آلات صورت می گیرد. در روش صنعتی به طور معمول انگور را دانه نمی کنند بلکه همان طور با خوشه له کرده و آب آن را می گیرند.

طرز تهیه شیره انگور

هشدار در هنگام مصرف

از آن جایی که شیره انگور دارای طع گرمی می باشد خوردن زیاد از حد آن به افراد با طبع گرم توصیه نمی شود. زیرا باعث سوزاندن خون، بالا رفتن درجه حرارت بدن، سردرد و زدن جوش در بدن و صورت خواهد شد. به دلیل بالا بودن کالری و انرژی زیاد این شیره، مصرف آن به افرادی که تحرک کمی دارند توصیه نمی شود زیرا سبب اضفه وزن می شود.
برای تهیه بهترین شیره انگور از طریق سایت ما با راه های ارتباطی زیر تماس بگیرید.

هشدار در هنگام مصرف

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *