بازار شیره انگور در شیراز

شیره انگور چیست و چه ویژگی هایی دارد؟

شاید نام شیره برای بسیاری از افراد یادآور خاطراتی در گذشته باشد. در آن زمان برای تهیه شیره آب میوه های مورد نظر را می گرفتند و درون دیگ های بزرگ تا صبح می جوشانند. در کل شیره ها مواد خوراکی خوشمزه و خوش طعمی هستند که همانند خود میوه ها دارای همان خواص و ارزش غذایی می باشند. شیره ها دارای انواع مختلفی هستند و چیزی که بین همه آن ها مشترک می باشد طبع گرم آن ها می باشد که آن ها را برای استفاده در فصل های سرد سال بسیار مناسب ساخته است. شیره ها در گذشته فقط به صورت سنتی و خانگی تولید می شدند اما امروزه در کارخانه های بزرگ و با استفاده از دستگاه های پیشرفته و با نظارت کامب بهداشت و رعایت موازین بهداشتی تولید می شوند.

انواع شیره ها

همان طور که اشاره کردیم شیره ها دارای انواع مختلفی هستند و هر کدام نیز ممکن است با روش متفاوتی تولید شوند. شیره ها ممکن است به صورت یک جزیی و یا به صورت ترکیبی در بازار موجود باشند. شیره یک جزیی به این صورت است که در تولید آن تنها از یک نوع شیره استفاده شده است مانند شیره انگور، شیره خرما، شیره سیب، شیره انجیر و شیره توت می باشند. نوع دیگر شیره ها، شیره های ترکیبی و یا میکس شده می باشند که ترکیبی از سه، چهار و یا چنج نوع از این شیره ها می باشند و شامل سه شیره، چهار شیره و پنج شیره می باشند. شیره ها از هر نوعی که باسند خواص زیادی دارند و می تواند یک وعده خوشمزه در صبحانه برای کودکان و حتی بزرگسالان به صورت تنها و یا همراه با دیگر مواد غذایی باشد.

انواع شیره ها

شیره انگور

شیره انگور را می توان از انواع انگور ها تولید نمود اما معمولا از انگور های شیرین برای تولید این نوع شیره استفاده می شود. شیره انگور را از غلیظ شدن آب انگور با حرارت مناسب تولید می کنند. این نوع شیره باید دارای غلظت مناسبی باشد زیرا در صورت رقیق بودن آن کیفیت لازم را نخواهد داشت و ممکن است که خراب شود و کپک بزند. شیره انگور را می توان همراه با ارده در وعده صبحانه مصرف نمود. حتی می توان در هنگام تهیه حلوا به جای شکر از این نوع شیره برای شیرین کردن آن استفاده نمود. شیره انگور را می توان به صورت شربت نیز مصرف نمود که می تواند یک نوشیدنی خوشمزه و خنک برای تابستان باشد.

شیره انگور

مراکز عرضه کننده شیره انگور

امروزه شیره انگور توسط فروشگاه ها و مراکز معتبر مختلفی عرضه می شود. هر کدام از این فروشگاه ها ممکن است با قیمت متفاوتی این نوع شیره را به فروش برسانند. امروزه بسیاری از فروشگاه ها علاوه بر فروش حضوری اقدام به فروش غیر حضوری محصولات خود نموده اند. با مراجعه به فروشگاه های اینترنتی و سایت های معتبر این نوع محصولات را با قیمت مناسبی خریداری نمایید. جهت اطلاع از نحوه سفارش و قیمت فروش خرده شیره انگور در شیراز به بازار آنلاین ما در این سایت مراجعه نمایید.

مراکز عرضه کننده شیره انگور

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *