پخش عمده رب انار

رب انار اصل

پخش عمده رب انار در برند نارملا به سراسر کشور می باشد. تهیه رب انار از زمان های قدیم رواج داشته است و همچنین نیز ادامه دارد و تولید می شود در رب انار مهم ترین فراورده آن انار است که از جوشاندن کامل آن و تغلیظ آب انار درست می شود و به علت پخته شدن خاصیت های تغذیه ای بیشتری و سالم تری نسبت به خود انار دارد در طب های سنتی رب انار را ضد چاقی معرفی می کنند که اسید لینولنیک و پولیفنول موجود در رب انار که در اثر پختن و درست کردن به وجود آمده اند انواع چربی های اضافه بدن را می سوزانند و سوخت وساز انجام می دهند. همچنین از رب انار ها در غذاها استفاده می شود و کاربردهای بسیاری دارد.

مزایا و فایده های رب انار

  • کمک به هضم راحت تر غذا
  • جلوگیری و مانع شدن از خشکی پوست
  • پیشگیری از سرطان
  • دارای ویتامین های A و B و C
  • چربی سوزی و کمک به لاغری

در روش صنعتی رب انار، ابتدا میوه ای با کیفیت و تازه انتخاب می شود بعد با شستشوی تمیز انواع باکتری ها و میکروب ها پاک می شوند وسپس میوه همراه با پوست در دستگاه پرس قرار داده می شود و آب آن گرفته و استخراج می شود. این دستگاه ها انواع بسیاری دارند و در مورد آبگیری میوه انار و یا مرکبات از دستگاه های مخصوص استفاده می شود اگر فشار بیش از حدی به دستگاه وارد شود تانن بیشتری از پوست وارد آب انار می شود و در کاهش کیفیت آن تاثیر می گذارد. و کسانی که ناراحتی معده، گلودرد یا بیماری روده دارند نباید از رب انار استفاده کنند.
برند ما با عرضه مستقیم رب انار صنعتی ، بهترین و باکیفیت ترین رب انارها را تولید می کند و به مشتریان گرامی ارائه می کند، ارسال به تمام ایران است و به محض سفارش در کمتر از ۲۴ ساعت تحویل داده می شود

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *