قیمت فروش بهترین سه شیره در بابل

چهارشیره

امروزه با توجه به این که زندگی انسان ماشینی و صنعتی شده است و در معرض انواع بیماری های عفونی و سرطان ها قرار دارد استفاده از مواد خوراکی طبیعی و با ارزش غذایی بالا ضرورت پیدا می کند. هر فردی در کنار این که باید به صورت برنامه ریزی شده ساعاتی از روز و یا هفته خود را به ورزش و تحرک اختصاص دهد باید برنامه ریزی کند که در برنامه غذایی روزانه خود از چه مواد غذایی استفاده نماید. در صورت مصرف درست و صحیح مواد خوراکی طبیعی و ارگانیک می توان با بسیاری از بیماری ها مبارزه کرد. شیره ها از جمله مواد خوراکی طبیعی و ارگانیک می باشند که حضور آن ها در برنامه غذایی خانواده ها بسیار ضروری است. در ایران انواعی از شیره ها تولید و مصرف می شود که از جمله آن ها می توان به شیره انگور و شیره خرما اشاره کرد.

سه شیره چیست و چه ویژگی هایی دارد؟

از میوه هایی مانند توت و انگور و خرما شیره های آن ها را هر کدام به صورت جداگانه تهیه نموده و این سه نوع را به نسبت مساوی با هم ترکیب می کنند و سه شیره را تولید می کنند. این نوع شیره خواص بسیار زیادی دارد و از گذشته های دور مورد توجه پزشکان و طبیبان بوده است. خواص سه شیره ترکیبی شگفت انگیز از خواص سه نوع شیره مختلف می باشد. این نوع شیره منبعی سرشار از انرژی می باشد و مصرف آن برای افرادی که دچار کمبود انرژی شده اند و نیز کودکان توصیه می شود. طبع این نوع شیره گرم می باشد و مصرف آن برای افرادی که مزاج گرمی دارند بسیار مفید می باشد و هم چنین سبب می شود تا مصرف آن در افراد با طبع سرد طبع آن ها رو به گرمی برود.

سه شیره چیست و چه ویژگی هایی دارد؟

نحوه مصرف و استفاده از سه شیره

مصرف این نوع شیره همراه با ارده می تواند یک صبحانه مقوی و انرژی زا برای کودکان و افراد بزرگسال باشد. سه شیره را می توان بدون این که با مواد خوراکی دیگری مورد مصرف قرار داد روزانه یک الی دو قاشق از آن را به صورت خالی استفاده کرد. هم چنین می توان مقداری از این شیره را با مقداری آب و گلاب مخلوط نموده و شربتی خوشزه را تهیه کرد. در بسیاری از مناطق کشور در هنگام پخت و مصرف حلوا به جای این که از شکر استفاده کنند از سه شیره استفاده می کنند که علاوه بر این که ضرر های شکر را ندارد بسیار پر خاصیت نیز می باشد.

نحوه مصرف و استفاده از سه شیره

قیمت سه شیره

قیمت این نوع شیره ها تحت تاثیر عوامل زیادی قرار دارد. کیفیت شیره مورد نظر تاثیر مستقیمی بر قیمت دارد. هر مقدار که شیره مورد نظر دارای قوام و غلظت مناسبی باشد کیفیت بالایی داشته و قیمت آن نیز بالا خواهد بود. نحوه و نوع بسته بندی این نوع شیره ها از دیگر عوامل تاثیر گذار در قیمت آن ها می باشد. قیمت فروش جدیدترین سه شیره در تهران و هم چنین قیمت فروش بهترین سه شیره در بابل از طریق مجموعه نارملا در این سایت به صورت روزانه استعلام می شود.

قیمت سه شیره

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *