قیمت رب انار خانگی در تهران


رب انار خانگی به صورت کاملاً سالم و طبیعی تولید می شود. انواع رب انار خانگی با طعم ها و غلظت های مختلف با قیمت مناسب در تهران به فروش می رسد.
رب انار خانگی برخلاف رب انار صنعتی به روشی کاملاً طبیعی، بدون افزودن شکر، بدون استفاده از هیچ نوع اسانس، طعم دهنده، رنگ دهنده و مواد نگهدارنده تولید می شود. حتی از رنگ دهنده و طعم دهنده ی های طبیعی مانند شیره ی خرما نیز نباید در تهیه ی رب انار استفاده کرد. رب انار یکی از محصولات پر طرفدار جانبی انار است؛ که از حرارت دادن آب انار به دست می آید.

طرز تهیه ی رب انار خانگی

بهترین و راحت ترین روش این است که پس از دانه گیری انار، آنها را به همراه مقداری آب روی حرارت قرار داده و سعی کنیم در حین کار با وسیله ای مثل گوشت کوب دانه های انار را فشار داده تا آب آنها خارج شود. پس از این که آب انار به غلظت دلخواه رسید؛ باید آن را صاف کرده و تفاله های انار را جدا کرد.
می توان مجدداً مایع به دست آمده را روی شعله قرار داد تا غلیظ تر و تیره تر شود. هر چه میزان حرارتی که به آب انار می رسد بیشتر باشد رب انار تیره تر است. در صورت تمایل اندکی نمک نیز می توان قبل از برداشتن رب انار از روی شعله ی گاز به آن اضافه کرد.
اما طعم رب انار تا حد زیادی بستگی به طعم انار دارد. انار ترش، رب انار ترش و انار شیرین یا ملس رب انار ملس متمایل به ترش تولید می کند.
رب انار بسته به طعم و گونه ی انارهای به کار رفته در آن و همچنین رنگ و غلظت آن با قیمت های گوناگون عرضه می شود. برای تهیه ی انواع رب انار خانگی با قیمت مناسب با ما در ارتباط باشید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *