قیمت استثنایی بلک بری منجمد

بلک بری منجمد

قیمت استثنایی بلک بری منجمد


میوه بلک بری یکی از انواع میوه های با ارزش غذایی بالایی است که سرشاز از مواد معدنی مورد نیاز بدن می باشد. فروش بلک بری منجمد با قیمت استثنایی از طریق این سایت صورت می گیرد. خریداران می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر و یا ثبت سفارش خود از طریق شماره تماس های موجود در این سایت با همکاران ما ارتباط برقرار نمایند. این نوع میوه به کاهش وزن بدن کمک می کند و هم چنین در درمان بسیاری از بیماری نقش مهمی را ایفا می کند. بلک بری هایی که به صورت مناسب و زیبا رسیده اند با نهایت دقت چیده می شوند و طی چند ساعت پس از مرحله برداشت فوری منجمد می شوند تا طعم و طوبت و ارزش غذایی آن ها حفظ شود.

 

ارزش غذایی بلک بری

بلک بری از دسته میوه های متراکم می باشد که حاوی طیفی وسیع از انواع ویتامین ها و املاح معدنی است. ویتامین های موجود در بلک بری شامل ویتامین های گروه B، ویتامین A، ویتامین E، ویتامین C و ویتامین K می باشند. هم چنین شامل مواد معدنی مانند کلسیم، آهن، منیزیم، فسفر، پتاسیم و روی می باشد. بلک بری حاوی فیبر بوده و کلسترول مضری را برای بدن ندارد. آنتی اکسیدان های موجود در بلک بری سبب پیشگیری از ابتلا به انواع سرطان ها و بیماری های عفونی می شود.

ارزش غذایی بلک بری

فروش بلک بری منجمد

بلک بری با رعایت کامل موازین بهداشتی و تحت نظارت بهداشت منجمد می شود. خریداران می توانند جهت خرید بلک بری منجمد با قیمتی بسیار مناسب با کارشناسان فروش ما ارتباط برقرار کنند. با خرید بلک بری منجمد و نکهداری آن در فریزر می تواتید در تمام طول سال از آن مصرف کنید. بلک بری منجمد شده دارای همان خواص و طعم و رنگ و بوی بلک بری به صورت تازه می باشد.

فروش بلک بری منجمد

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *