فروش خرده رب انار طبیعی در بابل

خرید رب انار ساوه

قیمت انواع رب انار صنعتی


رب انار چاشنی است که در اغلب غذا ها مورد استفاده قرار می گیرد بنابراین در اغلب آشپزخانه ها می توان آن را یافت. امروزه رب انار به روش های مختلفی تولید می شود اما در گذشته رب انار فقط در خانه ها و به روش سنتی تولید می شد. رب انار امروزه علاوه بر این که در خانه ها و به روش سنتی تولید می شود بلکه در کارخانه های بزرگ و پیشرفته و توسط دستگاه های مدرن و با استفاده از روش های جدید تولید می شود. رب انار نیز همانند خود میوه انار دارای خواص زیادی می باشد. رب انار حاوی آنتی اکسیدان می باشد و همان طور که می دانید آنتی اکسیدان ها نقش مهمی را در پیشگیری و درمان انواع بیماری های عفونی و سرطان ها دارند.

انواع رب انار

رب انار در سه طعم مختلف وجود دارد و شامل رب انار ملس و ترش و شیرین می باشد. اگر انار شیرین باشد رب انار تولیدی شیرین خواهد بود و دارای طبعی سرد می باشد. رب انار شیرین نسبت به رب انار ملس و ترش دارای خواص کمتری می باشد. رب انار شیرین تصفیه کننده خون می باشد. اگر رب انار تولیدی از انار های ترش تهیه شود بنابراین رب انار نهایی نیز ترش خواهد بود. این نوع رب انار دارای طبعی سرد و تر می باشد. رب انار ترش کاهنده ویار و حالت تهوع در دوران بارداری می باشد. هم چنین رب انار ترش صفرای بدن را کم می کند و سبب کاهش حرارت بدن و معده نیز می شود. رب انار ملس از انار های ملس تولید می شود که دارای طبعی سرد و تر و رو به اعتدال می باشد.

انواع رب انار

رب انار و پیشگیری از سرطان

رادیکال های آزادی که در بدن آزاد می شوند و یا در محیط وجود دارند و جذب بدن می شوند زمینه ساز انواع سرطان ها خواهند بود. همان طور که در بالا اشاره کردیم رب انار طبیعی حاوی آنتی اکسیدان های فراوانی است که در مبارزه با این رادیکال های آزاد نقش مهمی را دارند. آنتی اکسیدان های موجود در رب انار به سلول های بدن در مبارزه با رادیکال های ازاد و سایر مواد سمی کمک می کنند. طبق تحقیقات انجام شده مصرف رب انار در افراد سبب کاهش خطر ابتلا به سرطان سینه در زنان و سرطان پروستات در مردان می شود.

رب انار و پیشگیری از سرطان

صادرات رب انار طبیعی

ایران یکی از معدود کشور هایی است که دارای باغات وسیعی از انار می باشد. بنابراین علاوه بر این که خود میوه انار به کشور های دیگر صادر می شود فراورده های آن نیز از محصولات صادراتی می باشد. رب انار یکی از فراورده های صادراتی انار می باشد که سالانه مقادیر بالایی از آن به کشور هایی مانند ترکیه و عراق صادر می شود. رب انار صادراتی باید بسیار مرغوب باشد و در بسته بندی های مناسبی بسته شود. زیرا در صورتی که رب انار صادراتی دارای کیفیت پایینی باشد نمی توان در بازار های جهانی با رقیبان به خوبی رقابت کرد. فروش خرده رب انار صنعتی در تهران و هم چنین رب انار طبیعی در بابل از طریق مجموعه نارملا با بهترین قیمت ها صورت می گیرد.

صادرات رب انار طبیعی

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *