طرز تهیه رب انار درجه یک محلی


طرز تهیه رب انار های محلی با رب انار های کارخانه ای بسیار متفاوت است و رب انار های درجه یک محلی معمولا غلیظ تر، با طعم طبیعی تر و بدون مواد افزودنی می باشند.
رب انار های محلی از کیفیت بالایی برخوردارند تنها در صورتی که یک مرکز خرید مناسب را برای تهیه این نوع از رب انار پیدا کنید زیرا در برخی مواقع برای تهیه رب انار به میزان مشخصی آلوچه و یا آلو به آن اضافه می کنند تا رنگ آن تیره تر شود که در این مواقع نمی توان گفت این رب انار کاملا طبیعی و با کیفیت تهیه شده است.
در واقع رب انار های محلی با استفاده از انار های کاملا رسیده تهیه می شوند به گونه ای که انار را کاملا دانه می کنند تا هیچ گونه ناخالصی از پوست انار و یا پرده های سفید رنگ انار در آن وجود نداشته باشد و بعد از جوشانده انار ها به میزان لازم آن ها را از صافی رد می کنند تا دانه های سفید رنگ انار از آن ها خارج شود و بعد برای مرحله ی دوم برای جوشیدن داخل ظرف مخصوص می ریزند.

رب انار محلی

رب انار درجه یک محلی چگونه است؟

طرز تهیه رب انار های محلی با یکدیگر متفاوت است و در صورتی که هیچ کدام دارای مواد افزودنی و یا نگهدارنده نیستند اما باز هم با این حال از کیفیت های متفاوتی برخوردار می باشند زیرا در برخی از رب انار های محلی از انار مرغوب و درجه یک استفاده شده است که دارای طعم و عطر بی نظیری هستند و البته می توانند موجب مزه و رنگ بخشیدن به غذاهای مختلف شوند.
این روزها که مردم به استفاده از خوراکی های طبیعی و سالم روی آورده اند استفاده از رب انار طبیعی و محلی را به رب انار های کارخانه ای ترجیح می دهند از این رو به دنبال مرکزی تخصصی برای تهیه انواع رب انار سالم و درجه یک می باشند.
منبع: بازار انار ایران

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *