خرید و فروش جدیدترین تمشک منجمد در مازندارن

تمشک منجمد

خرید و فروش جدیدترین تمشک منجمد در مازندارن


تمشک گیاهی است که متعلق به خانواه گل سرخیان می باشد. قدمت این نوع گیاه بسیار طولانی است و به دوران پیش از تاریخ برمی بر می گردد و معتقدند که برای اولین بار در ماطقی از شرق آسیا رشد کرده است. جهت اطلاع از قیمت خرید و فروش جدیدترین انواع تمشک منجمد در مازندران از طریق راه های ارتباطی درج شده در این سایت با ما تماس بگیرید. سالانه حدود ۴۰۰ هزار تن تمشک در سرایر جهان کشت تولید می شود. تمشک وحشی پس از توت فرنگی و تمشک آبی سومین میوه محبوب در بین انواع توت هت می باشد.در ایلات متحده بیش از پانصد مزرعه کشت تمشک وجود دارد. با کیفیت ترین تمشک منجمد را با مناسب ترین قیمت و تحت شرایط کاملا بهداشتی از ما خریداری کنید.

تمشک و کاربرد آن در طب قدیم

در حدود هشت هزار سال پیش تمشک به عنوان غذا و سپس دارو استفاده می شد. مردمان روم از دم کرده برگ تمشک برای درمان انواع بیماری ها استفاده می کردند. در طب سنتی قدیم برای درمان التهاب های لثه و گلودرد استفاده می کردند. تمشک برای پایین آوردن تب بسیار موثر است و هم چنین برای تقویت قلب و عروق تجویز می شد. در طب سنتی کشور چین از تمشک برای درمان بی اختیاری و تقویت کلی استفاده می کنند. طب تمشک سرد است و گیاهی ملین می باشد که در درمان تصفیه خون در طب سنتی استفاده می شود.

تمشک و کاربرد آن در طب قدیم

تمشک منبع ویتامین C

انواع تمشک منبع قوی و بالای ویتامین C می باشد. بدن انسان خود قادر به ساختن ویتامین C نیست و بنابراین با رعایت رژیم غذایی درست باید آن را تامین کند. این نوع ویتامین در ساختن کلاژن و انتقال دهنده های عصبی بسیار لازم می باشد. ویتامین C به دلیل خاصیت آنتی اکسیدانی که دارد در تقویت سیستم ایمنی بسیار موثر می باشد.

تمشک منبع ویتامین C

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *