خرید رب انار تک‌نفره ۵۰گرمی


امروزه مصرف رب انار در مناطق مختلف رواج بسیار یافته است. به همین دلیل رب انار در بسته بندی های مختلفی ارائه می‌شود یکی از انواع بسته بندی ها که مصرف بسیار زیادی در رستوران ها و منازل دارد رب انار تک نفره می باشد.

رب انار تک نفره ۵۰ گرمی به‌صورت کاسه‌ای تولید می‌شود در کنار اکبر جوجه خوشمزه گی این غذای سنتی را چندین برابر میکند رب انار تک نفره ۵۰ گرمی به وسیله رب انار طبیعی و خالص پر میشود.

رب انار تک نفره در طبیعت می‌تواند به صورت چاشنی در کنار غذاهای مختلف استفاده شود.

رب انار تک نفره نیز می‌تواند در کنار غذاهای مختلفی به عنوان چاشنی کاربرد داشته باشد بعضی از غذاها مانند اکبر جوجه، مرغ سرخ شده، ماهی کبابی، سالادها و برخی از غذاهای فست فودی و زرشک پلو و انواع شامی و کتلت ها

و…..

بسته بندی رب انار تک نفره

پس از آن که رب انار در کارخانه تولید رب انار تولید می شود به صورت فله به قسمت بسته بندی ارسال می شود و در ظرف های ۵۰ گرمی بسته بندی می شود ظرف های ۵۰ گرمی درون کارتون های ۱۶۰ عددی بسته بندی می شوند و به شرکت های پخش روانه شوند. مادر شرکت نارون رب انار تک نفره رستورانی را با کیفیت بالا تولید و عرضه میکنیم.

درون هر کارتون، ۱۶۰ عدد رب انار تک نفره ۵۰ گرمی موجود میباشد این کارتون ها به صورت اختصاصی بسته بندی می شوند و به شهرهای مختلف از طریق باربری ارسال میشود.

 

رب انار تک نفره رستورانی

امروزه شرکت های بسته بندی انواع چاشنی های مختلف را به صورت ساشه ای و ۵۰ گرمی بسته بندی میکنند این نوع بسته بندی بیشترین مصرف را در رستوران ها و بیرون بر های آشپزخانه ها دارند.

انواع چاشنی ها مانند رب انار در بسته بندی های ۲۰ گرمی و ۵۰ گرمی آماده می‌شوند و به رستوران ها عرضه می شود.

فروش رب انار تک نفره رستورانیح را

قیمت رب انار تک نفره

رب انار تک نفره رستورانی با استفاده از دستگاه های تمام اتوماتیک تولید می شود خریداران این ماده پر ارزش غذایی باید از تامین کنندگان اصلی رب انار این محصول را خریداری نمایند برای اینکه قیمت تمام شده خریداران این محصول پایین تر بیاید باید این محصول را به صورت مستقیم از کارخانه یا تامین‌کنندگان اصلی این ماده، تهیه نمود.

توزیع کنندگان اصلی رب انار نفره رستورانی، سوپرمارکتها و فروشندگان مواد غذایی و همچنین پخش کنندگان اصلی این مسئول در شهر هستند مادر سایت نارون هیرکان، رب انار تک نفره ۵۰ گرمی را به سراسر کشور عرضه و ارسال می کنیم.


رب انار تک نفره فاندر

رب انار تک نفره یا رب انار رستورانی یکی از سس های طبیعی و خوشمزه ای است که بعنوان دورچین در کنار غذاهای سنتی و فست فودی کاربرد فراوانی دارد.

رب انار تک نفره فاندر سس انار بسیار لذیذ و خالص می باشد که با ا استفاده از دستگاه های به روز همه روزه تولید و عرضه می شود رب انار تک نفره فاندر از انار طبیعی و سنتی تهیه می شود و دارای مزه ملس و خوشمزه میباشد.

رب انار تک نفره شرکت فاندر درون بسته بندی پلاستیک عرضه می شود و هر کارتن این سس انار تک نفره حاوی ۱۶۰عدد رب انار تک نفره رستورانی می باشد.

وزن هر عدد رب انار تک نفره حدود ۵۰گرم می باشد.

روزانه به شهر های مختلف کشور ارسال داریم و رستوران های فراوانی در سطح کشور از رب انار تک نفره فاندر استفاده می کنند.

شرکت نارون هیرکان روزانه سفارش رب انار تک نفره را قبول می کند و این چاشنی خوشمزه را به سراسر کشور ارسال می کند.

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *