تجارت مستقیم رب انار

رب انار

تجارت مستقیم رب انار


آیا از مزایای تجارت مستقیم رب انار آگاهی دارید؟ در باره ی این صنعت پر درآمد اطلاعات کافی دارید؟
آیا مایل هستید که از این سوغات خوشمزه ی شهر ساوه، کسب درآمد کنید؟
مشاورین مجرب ما شما را در زمینه ی تجارت مستقیم رب انار یاری خواهند کرد.

دو روش تهیه رب انار تا به امروز

    1. روش سنتی
    2. روش صنعتی

روش سنتی تهیه رب انار

در این روش تهیه ی رب انار، دانه های انار را تحت فشار قرار میدهند. پس از آبگیری انار، آب آن را در ظرف‌های مسی ریخته و ساعت‌ها می‌جوشاندند تا به غلظت عسل برسد. در روش سنتی تهیه ی رب انار یک نکته قابل توجه است. اگر دانه های انار را بیش از حد تحت فشار قرار دهید آب انار تلخ خواهد شد. پس برای جلوگیری از تلخ شدن رب انار باید تجربه ی کافی را داشته باشید. ما میتوانیم در این زمینه شما را یاری کنیم.

روش صنعتی تهیه رب انار

در روش صنعتی، ابتدا میوه سالم و با کیفیت مناسب انتخاب می شود. سپس با شستشو گردوخاک و مواد زاید آن حذف می گردد. بعد از شستشو، میوه همراه با پوست در دستگاه پرس تحت فشار قرار گرفته و آب آن استخراج می شود. در ادامه، آب استخراج شده در دستگاه های مخصوص به نام دیگ پخت همراه با خلاء در مدت چند دقیقه در حرارت های پایین تلغیظ میشود. توجه کنید که مدت زمان گرمادادن آب انار در این روش کمتر از روش سنتی است. پس از آن رب انار تلغیظ شده به طور اتوماتیک وارد ظروف شیشه ای شده و سریع دربندی میگردد و بعد از بر چسب زدن تا زمان توزیع در انبار نگهداری می شود. در این روش باید توجه داشت که مدت زمان نگه داری از انبار و دمایی که رب انار در ان نگه داری می شود از اهمیت بالایی برخوردار است. کارشناسان ما رب انار را در بهترین شرایط نگه داری می کنند و محصولی با کیفیت را به شما ارائه می دهند.

در هر یک از دو روش تهیه رب انار نکاتی وجود دارد که برای داشتن محصولی مرغوب الزامی است.

کارشناسان ما و مشاورین در نمایندگی رب انار مهرام در خدمت شما عزیزان هستند تا بهترین و مرغوب ترین محصول را به دست شما برسانند. با ما در تماس باشید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *