بازار عمده تمشک منجمد در تهران

تمشک منجمد

بازار عمده تمشک منجمد در تهران


تمشک میوه ای در اندازه ریز می باشد که بسیار به توت فرنگی و شاه توت شباهت دارد و در مختلفی از جمله زرد و قرمز و قرمز مایل به سیاه و آبی یافت می شود. بوته تمشک در مناطق با آب و هوای مخصوصی مانند مناطق گرم و مرطوب، و در صحرا ها و جنگل ها می روید و حتی گاهی آن را می کارند و پرورش می دهند. تمشک مزه ای ترش دارد و به صورت های خام، پخته، شربت، کمپوت و مربا مورد استفاده قرار می گیرد. قیمت فروش تمشک منجمد در مازندارن و تهران به صورت عمده از طریق سایت نارملا قابل استعلام می باشد و از طریق بازار اینترنتی ما به فروش می رسد.

خواص تمشک

با وجود ظاهر ریزی که تمشک دارد اما خواص بسیار زیادی دارد که در کتاب های پزشکی و تغذیه و مقالات معتبر به آن ها اشاره شده است. تمشک سرشار از فیبر می باشد که سبب کاهش اشتها و احساس سیری در فرد می شود و هم چنین به عملکرد مناسب روده ها کمک می کند و در درمان یبوست بسیار موثر است. ویتامین سی از جمله ویتامین هایی است که برای بدن ضروری است و در سیستم ایمنی بدن نقشی مهمی را دارد که این میوه خوشمزه سرشار از این نوع ویتامین می باشد. تمشک دارای مقادیر فراوانی اسید فولیک است که در دوران بارداری به رشد مناسب جنین کمک می کند. خوردن تمشک سبب کاهش استرس و اضطراب در فرد می شود و آرامش را تقویت می کند. تمشک سرشار از انواع انتی اکسیدان ها می باشد که خواص ضد سرطانی و ضد پیری را دارند.

خواص تمشک

قیمت خرید تمشک منجمد

تمشک از جمله میوه هایی است که به دلیل حساس بودن و زود خراب شدن نمی توان آن را به مدت طولانی در یخچال به صورت خام نگهداری کرد و معمولا آن را به صورت منجمد تهیه کرده و در فریزر نگهداری می کنند. این نوع میوه در اواخر فصل تابستان آن هم به مدت بسیار کوتاهی موجود می باشد. بنابراین استفاده از روش هایی مانند منجمد و فریز کردن راهی است تا بتوان در طول سال از آن استفاده کرد.قیمت تمشک منجمد با توجه به عواملی مانند کیفیت تمشک و نحوه منجمد کردن تعیین می شود. تمشک منجمد در فروشگاه های مختلفی و با قیمت های متنوعی به فروش می رسد. تمشک منجمد با عالی ترین کیفیت و مناسب ترین قیمت از طریق سایت نارملا به فروش می رسد.

قیمت خرید تمشک منجمد

نمایندگی مستقیم فروش تمشک منجمد

همان طور که در بالا به آن اشاره شد تمشک منجمد در فروشگاه ها و مراکز خرید بسیاری به فروش می رسد که هر کدام با قیمت متفاوتی آن را به فروش می رسانند. فروشگاه های معتبر محصول مورد نظر خود را از طریق نمایندگان مستقیم فروش خود عرضه می کنند. این نمایندگان تمشک منجمد با کیفیت را با قیمتی بسیار مناسب در بازار عرضه می کنند. جهت اطلاع از قیمت خرید تمشک منجمد با کیفیت عالی و خوش طعم از طریق شماره تماس های موجود در سایت نارملا با کارشناسان فروش ما ارتباط برقرار کنید.

نمایندگی مستقیم فروش تمشک منجمد

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *