بازار جدیدترین شیره خرما در تهران

بازار شیره خرما

بازار جدیدترین شیره خرما در تهران


مصرف شیره خرما برای صبحانه بسیار مقوی بوده و انرژی یک روز را تامین می کند.
برای اطلاع از قیمت جدیدترین شیره خرما در تهران بهخ بازار آنلاین ما در سایت مراجعه کنید. طبع شیره خرما گرم و خشک می باشد و بهترین روش استفاده از آن در همه انواع مزاج ها این است که شیره را با سرکه بجوشانید و بعد با کاهو مصرف کنید. فروشگاه آنلاین ما با پخش انواع شیره خرما در تهران آماده خدمت رسانی به مشتریان گرامی می باشد.

خرید اینترنتی شیره خرما

آیا تا به حال به صورت اینترنتی و غیر حضوری محصولات خود را سفارش داده اید؟
فروش اینترنتی شیره خرما از جمله محصولات و فعالیت هایی است که در شرکت ما صورت می گیرد. و روزانه سفارشات زیادی در این سایت در حال انجام می باشد. برای مشاهده جدیدترین شیره خرما و اطلاع از قیمت ها با شماره های درج شده در پایان این متن تماس حاصل فرمایید. جدیدترین شیره خرما از فروشگاه های معتبر سراسر کشور قابل تهیه می باشد.

خرید اینترنتی شیره خرما

ارزش غذایی شیره خرما

شیره خرما جزء مواد غذایی با ارزش بالایی محسوب می شود و در مواقع کمبود انرژی بدن بهترین گزینه می باشد. شیره خرما تقریبا همان خواص خرما را دارا می باشد از جمله حاوی آهن و فسفر می باشد که جزء مواد معدنی ضروری برای بدن است. شیره خرما همانند یک ملین بوده و برای درمان یبوست استفاده می شود. شیره خرما به دلیل مواد مغذی موجود در آن برای سلامت جنسی مناسب است و موجب استقامت جنسی می شود. خوردن این نوع شیره باعث فعال شدن سلول های عصبی شذه و برای درد های روماتیسمی بسیار مفید می باشد.
سرشار از کلسیم می باشد و برای استحکام استخوان بسیار موثر است. باعث برطرف شدن ناراحتی و التهاب های گوارشی شده و باعث فعالیت کولون باکتری های مفید در روده می شود.

ارزش غذایی شیره خرما

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *