نمایندگی فروش رب انار صنعتی


نمایندگی فروش رب انار صنعتی با بهترین و طبیعی ترین جنس ایران زمین در برند نارملا آماده عرضه مستقیم به بازار می باشد. رب انار صنعتی به روش های خاصی تولید می شود. اگر چه رب انار در سه روش کلی تولید می شود ؛ روش های خانگی ، روش های سنتی و روش های صنعتی. با ما همراه باشید تا صاحب بهترین رب انار ایران در درب منازلتان با اسرع وقت شوید.

رب انار یکی از خوشمزه ترین چاشنی های اصیل ایرانی می باشد که به واسطه آن لذت خوش یک غذای ساده را می توان چشید. این محصول در برخی غذا ها نقش اول را ایفا می کند اما این تعداد محدود هستند. رب انار بیش تر چاشنی طلقی می شود. کسانی که مایل به خرید این محصول خوشمزه ی اصیل و طبیعی هستند می توانید با همکاران ما تماس گرفته و آن را در اسرع وقت دریافت کنید.

در رابطه با قیمت ها لازم به ذکر است که بدانید به دلیل نوسانات ارزی که گاهی اوقات خودمان هم از بالا رفتن یک دفعه ای محصولات بسته بندی و… شوکه می شویم و یا تفاوت در میزان دلخواه شما قادر به اعلام قیمتی دقیق و تعیین شده نیستیم از این رو برای دریافت قیمت های دقیق سعی کنید دقیقا همان روزی که قصد خرید دارید با همکاران ما تماس بگیرید و محصول خود را سفارش دهید.

انواع بسته بندی های ما در اندازه های مختلف

  • بسته بندی های ده کیلویی
  • بسته بندی های پنج کیلویی
  • بسته بندی های دو کیلویی
  • بسته بندی های زیر یک کیلو گرم
  • و…

اگر چه این میزان بسته بندی ها ثابت هستند و هیچ ربطی به میزانی که شما می خواهید ندارد پس اگر مایل به خرید مقداری مشخص و مناسب خودتان هستید نگران نباشید با همکاران ما در تماس باشید و سفارش خود را در مقیاس مشخص ثبت کنید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *