نمایندگی فروش رب انار صنعتی رستورانی

نمایندگی فروش رب انار صنعتی رستورانی۱

نمایندگی فروش رب انار صنعتی رستورانی

رب انار صنعتی چیست؟ به چه صورت تولید می شود؟ مراحل تولید به چه صورت است؟ فرق رب انار سنتی با صنعتی در چیست؟ رب انار صنعتی در واقع همان رب انار طبیعی بوده با این تفاوت که با مکانیزم های بخصوص و با رعایت اصول بهداشتی تهیه می شود.

رب انار از دیر باز در ایران مرسوم بوده و مردم همواره آن را به روش سنتی و برای مصرف روزانه خود فراهم می کردند.در این روش اصول بهداشتی رعایت نمی شد و به دلیل رعایت نکردن اصول بهداشتی از ارزش غذایی پایین تری برخوردار بود.

 

 

نمایندگی فروش رب انار صنعتی رستورانی

  • تهیه رب انار به روش سنتی

این روش شامل مراحلی همچون شستشو، پوست گیری، آبگیری و جوشاندن می یاشد.در این روش با دست همه این مراحل انجام می شود و با روش هایی ساده و بدون استفاده از هیچ مکانیزم دیگری همه ی این مراحل را انجام می دهند در این روش به دلیل استفاده از حرارت مستقیم رنگ، طعم و خاصیت رب انار تا حد زیادی از بین می رود.

 

رب انار به روش سنتی

  • تهیه رب انار به روش صنعتی

در روش صنعتی، ابتدا انار های با کیفیت و سالم انتخاب شده و پس از شستشو انار با پوست در دستگاه های پرس تحت فشار قرار می گیرد و آب انارها گرفته می شود.شایان ذکر است که دستگاه پرس انار با دستگاه پرس میوه هایی همچون مرکبات از لحاظ میزان فشار بسیار متفاوت است.

در ادامه، آب استخراج شده در دستگاه های مخصوص به نام دیگ پخت همراه با خلاء در مدت چند دقیقه در حرارت های پایین تلغیظ میشود.و در پایان رب انار تلغیظ شده به طور اتوماتیک وارد ظروف شیشه ای شده و سریع دربندی میگردد و بعد از بر چسب زدن تا زمان توزیع در انبار نگهداری می شود.

 

تهیه رب انار به روش صنعتی

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *