قیمت فروش جدیدترین شیره خرما درکرج

شیره خرما

فروش بهترین شیره خرما


شیره یک نوع ماده غذایی مقوی می باشد که از جوشاندن و غلیظ شدن آب میوه هایی مانند خرما و توت و انگور به دست می آید. شیره ها منبع بسیار مهمی از انرژی می باشند و برای افرادی که دچار کمبود انرژی شده اند منبع خوبی می باشد. شیره خرما یکی از انواع شیره های مغذی می باشد که همان خواص خرما را دارد. در بسیاری از شهر های کشور از شیره خرما به جای شکر در طبخ و پختن خرما استفاده می کنند. شیره خرما معروف ترین و شایع ترین محصول میوه خرما می باشد. خریداران و متقاضیان می توانند در صورت تمایل برای اطلاع از قیمت فروش و خرید عمده شیره خرما در شیراز و کرج با جدیدترین و مرغوب ترین کیفیت ها از طریق شماره تماس های موجود در این سایت با ما در ارتباط باشید.

روش های تهیه شیره خرما

این نوع شیره همانند سایر شیره ها به دو روش سنتی و صنعتی تولید می شود. در روش صنعتی خرما هایی را که له شده اند و برای بسته بندی مناسب نیستند به کارخانه های تبدیلی انتقال داده شده و در آن جا پس از شستشو توسط دستگاه های پیشرفته و بزرگ به شیره خرما تبدیل می کنند. در تهیه شیره خرما به روش سنتی در سه روش جوشاندن و روش حوضچه های سیمانی و طریق حصیر می توان این نوع شیره را تولید کرد. در هر نوع روشی که شیره خرما تولید می شود باید تحت شرایط کاملا بهداشتی صورت گرفته و بسته بندی آن نیز مناسب باشد. هم چنین قوام آن باید به حدی باشد که دچار کپک و خرابی نشود.

روش های تهیه شیره خرما

خواص شیره خرما

خواص بسیار زیادی را برای این نوع شیره بر شمرده اند که در ادامه به تعدادی از آن ها اشاره می کنیم. این نوع شیره یکی از بهترین مواد غذایی برای رشد و سلامت عضلات می باشد. شیره خرما به عنوان یک ملین عمل می کند و به افرادی که دچار یبوست هستند پیشنهاد می شود که از این نوع شیره استفاده کنند. مصرف شیره خرما برای سلامت قلب و افرادی که دچار ضعف قلب هستند بسیار مفید می باشد. این نوع شیره حاوی پتاسیم می باشد و پتاسیم در درمان بیماری اسهال بسیار موثر است. برای ارفادی که دچار مسمومیت با الکل شده اند این نوع شیره به عنوان یک نوع سم زدا عمل کرده و سبب دفع الکل می شود. مصرف این نوع شیره برای ارتقای سطح سلامت جنسی و تقویت آن بسیار مفید می باشد.

خواص شیره خرما

خرید اینترنتی شیره های خرما

امروزه جهت رفاه حال خریداران و جلوگیری از رفت آمد های مکرر فروشگاه ها و مراکز خرید علاوه بر فروش حضوری محصولات و کالا های خود را به صورت آنلاین و غیر حضوری عرضه می کنند. جهت سفارش این نوع محصولات به فروشگاه های معتبر و قابل اعتماد مراجعه کنید تا در این صورت شیره خرما با کیفیت و مرغوب را با مناسب ترین قیمت خریداری نمایید. برای خرید با کیفیت ترین انواع شیره ها از طریق مجموعه ما اقدام نمایید تا پس از ثبت سفارش آن را در اسرع وقت تحویل بگیرید.

خرید اینترنتی شیره خرما

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *