قیمت فروش تمشک منجمد در مازندارن

قیمت تمشک منجمد

قیمت فروش تمشک منجمد در مازندارن


تمشک میوه ای بسیار خوشمزه با طعمی شیرین و ترش می باشد که در اواخر تابستان به بار می نشیند. این نوع میوه تنها در تابستان آن هم در ماه آخر وجود دارد و بنابراین نمی توان در طول سال و یا کل سه ماه تابستان از آن استفاده کرد. جهت اطلاع از قیمت فروش تمشک منجمد در مازندران از طریق راه های ارتباطی درج شده در این سایت اقدام نمایید. به دلیل اینکه عمر میوه تمشک کوتاه می باشد بهترین راه استفاده از آن در طول سال منجمد کردن و نگهداری در یخچال می باشد. علاوه بر خواص بی نظیر تمشک برگ و ریشه آن نیز در درمان انواع بیماری ها موثر می باشد.

خواص تمشک در بارداری

مصرف تمشک سبب تاثیر بر روی تعیین جنسیت می شود و شانس پسر دار شدن را بیشتر می کند و در ارتقلای سلامت جنین نقش بسزایی دارد. تمشک حاوی مقادیر فراوانی نوعی از ویتامین ب به نام فولات می باشد که سبب رشد سریع و سلامت سلول های جنین می شود. مصرف آن در طی دوران بارداری از صدمات مادر زادی مغز کودک و ستون فقرات جلوگیری می کند. مصرف تمشک باعث افزایش ویتامین C و اسید فولیک در بدن می شود و سطح باروری در زنان و مردان را افزایش می دهد. آنتی اکسیدان های موجود در تمشک سبب کاهش خطر سقط جنین و سلامت اسپرم ها می شود.

خواص تمشک در بارداری

قیمت فروش تمشک منجمد

فروشگاه ها و مراکزی در سطح کشور وجود دارند که در زمینه خرید و فروش تمشک منجمد فعالیت می کنند. فروشگاه اینترنتی ما با عرضه بهترین و با کیفیت ترین تمشک منجمد و حتی با قیمتی زیر قیمت بازار آماده خدمت رسانی به مشتریان گرامی است. جهت اطلاع از نحوه سفارش تمشک منجمد با شماره های درج شده در پایان این مطلب با ما تماس بگیرید. بهترین تمشک منجمد را از ما خریداری فرمایید.

قیمت فروش تمشک منجمد

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *