قیمت خرید عمده تمشک منجمد در شیراز

قیمت فروش عمده تمشک منجمد

تمشک میوه ای ریز و خوشمزه می باشد که دارای طرفداران زیادی در بین اغلب افراد مخصوصا کودکان می باشد. بوته تمشک را می توان بع فراوانی در بوته زار ها و جنگل های نواحی شمالی و شمال غربی کشور یافت. این نوع میوه به صورت خودرو و وحشی می روید و در سال ای اخیر در بعضی از مناطق نوع پرورشی آن نیز کاشت شده است. تمشک در انواع رنگ های مختلفی وجود دارد. طبق تحقیقات انجام شده تا کنون ۵ گونه از تمشک شناسایی شده است. تمشک بسیار شبیه شاه توت و توت فرنگی می باشد و از تیره گل سرخیان محسوب می شود. از جمله نام های دیگر تمشک سه گلی و توت وحشی می باشد. از جمله مشخصات بوته تمشک می توان به ساقه نرم و برگ های بیضی شکل با حاشیه دندانه دار اره ای اشاره کرد.

ارزش غذایی تمشک

میوه ها دارای خواص زیادی هستند و همان طور که می دانید تمشک نیز از جمله میوه های تابستانی می باشد. طبق تحقیقات انجام شده بر رئی تمشک یک فنجان از تمشک حاوی ۵ گرم پروتئین، ۶۴ کالری، ۸ گرم چربی و ۱۵ گرم کربوهیدرات می باشد که خود کربوهیدرات شامل ۸ گرم فیبر و ۵ گرم قند می باشد. مصرف یک فنجان از هر نوع تمشکی در طول روز ۵۴ درصد از نیاز روزانه هر فردی را به ویتامین ب ۱۲، ۶ درصد ویتامین سی، ۵ درصد ویتامین ایی و ۴۱ درصد منگنز را تامین می کند. تمشک حاوی انواع آنتی اکسیدان های مختلفی است که از جمله آن ها می توان به آنتی اکسیدان بتاکاروتن، لوتئین، کولین و زاکسانتین اشاره کرد که هر کدام نقش مهی را در سلامت بدن دارند.

ارزش غذایی تمشک

نحوه مصرف تمشک

تمشک از جمله میوه هایی است که پس از مرحله برداشت خیلی سریع خراب شده و فاسد می شود. بنابراین برای این که بتوان آن در طول سال مورد استفاده قرار داد و از فاسد شدن آن جلوگیری کرد باید آن را به محصولات دیگری تبدیل نمود و مورد مصرف قرار داد. تمشک منجمد یکی از معروف ترین و پر کاربرد ترین انواع فراورده های حاصل از تمشک می باشد که تمشک تازه را فریز می کنند و به صورت تمشک منجمد در آورده و در طول سال مورد مصرف قرار می دهند. از دیگر اسنفاده های تمشک می توان به مربای تمشک، شربت تمشک و ترشی تمشک اشاره کرد که فراورده هایی لذیذ و خوشمزه می باشند.

نحوه مصرف تمشک

نحوه سفارش تمشک منجمد

در سطح کشور فروشگاه ها و مراکز خریدی وجود دارند که انواع تمشک منجمد را با قیمت های متنوعی به صورت آنلاین به فروش می رسانند. برای خرید این نوع محصولات حتما از طریق فروشگاه ها و مراکز خرید معتبر اقدام نمایید. زیرا این فروشگاه ها تمشک منجمد با کیفیت را با قیمت بسیار مناسبی در اختیار خریدار قرار می دهند. برای سفارش اینترنتی تمشک منجمد کافی است از طریق شماره تماس های موجود در این سایت با کارشناسان فروش تماس گرفته و محصول خود را ثبت سفارش نمایید. قیمت خرده تمشک منجمد در تهران و قیمت خرید عمده تمشک منجمد در شیراز در مجموعه نارملا در این سایت به صورت روزانه استعلام می شود.

نحوه سفارش تمشک منجمد

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *