فروش عمده سه شیره

سه شیره

خرید سه شیره در مازندارن


شیره ها مواد غذایی با ارزش غذایی بالایی هستند که در انواع مختلفی تولید شده و در بازار موجود می باشند. برای این که بتوان در مقابل انواع بیماری ها و سرطان ها به خوبی مقاومت کرد لازم است که افراد در برنامه غذایی خود از مواد غذایی طبیعی و ارگانیک استفاده کنند. شیره ها مواد غذایی ارگانیک و طبیعی بوده و برای سلامتی انسان بسیار ضروری می باشند. فروشگاه ها و مراکز بسیاری در سطح کشور وجود دارند که در زمینه عرضه و خرید و فروش انواع مواد غذایی ارگانیک و طبیعی مانند انواع شیره ها فعالیت می کنند. فروش انواع سه شیره در شیراز به صورت عمده و خرده از طریق مجموعه ما در این سایت و به از طریق بهترین و با تجربه ترین کارشناسان فروش و مدیران صورا می گیرد.

انواع شیره ها

همان طور که اشاره کردیم شیره ها دارای انواع مختلفی هستند که ممکن است هر کدام با روش ها و مواد اولیه مختلفی تولید شده باشند. شیره ها موادی هستند که از میوه ها درست می شوند. به این صورت که آب میوه هایی مانند توت و خرما و انگور و نیز انجیر را می گیرند و سپس می جوشانند و بعد از این که به غلظت مناسب رسید آن را در انواع ظرف های شیشه ای و یا پلاستکی در وزن های مختلفی بسته بندی می کنند. توجه داشته باشید که می توان شسره ها را با هم میکس نموده و سه شیره و چهار شیره نیز تولید نمود. در نوع سه شیره شیره های توت و انگور و خرما را با هم میکس می کنند و در نوع چهار شیره هر چهار نوع شیره را با هم ترکیب می کنند. انواع شیره ها

خواص سه شیره

همان طور که گفتیم سه شیره مخلوطی از سه نوع شیره می باشد که هر کدام به صورت مجزا خواص شگفت انگیزی دارند که در صورت میکس شدن علاوه بر خواصی که دارند می توانند خواص جدیدتر و بهتری برای بدن داشته باشند. شیره ها حاوی مقادیر بالایی از مواد معدنی چون کلسیم و پتاسیم و فیبر و نیز آهن می باشند. آهن موجود در سه شیره و در کل شیره ها از ابتلا به کم خونی ناشی از فقر آهن پیشگیری می کند و هم چنین آن را درمان می کند. کلسیم یکی از عوامل موثر در رشد استخوان ها در دوران کودکی و نیز استحکام آن ها در دوران کودکی و بزرگسالی می شود. فیبر موجود در سه شیره برای سلامت دستگاه گوارش بسیار مفید بوده و یبوست را درمان می کند.

خواص سه شیره

قیمت خرید سه شیره

در کل شیره هایی که در بازار موجود هستند دارای قیمت های متفاوتی هستند. قیمت آن ها تخت شرایط مختلفی تغییر می کند. کیفیت سه شیره تولیدی از عواملی است که تاثیر مستقیمی بر روی قیمت نهایی دارد و این که این نوع شیره از چه نوع و کیفیت مواد اولیه ای تولید شده است. نحوه بسته بندی و غلظت سه شیره از دیگر عوامل مهم تاثیر گذار بر روی قیمت آن می باشد. برای اطلاع از قیمت انواع شیره ها و نیز نحوه سفارش با ما در ارتباط باشید.

قیمت خرید سه شیره

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *