فروش خرده تمشک منجمد در تهران

خواص تمشک

تمشک میوه ای جنگلی از تیره گل سرخیان می باشد و میوه تمشک از نوع میوه های ریز است. تمشک ها هم چنین از جمله ارقام صادراتی محسوب می شوندو طبق تحقیقات انجام شده قدمت بوته تمشک به دوران پیش از تاریخ بر می گردد و برای اولین بار در شرق آسیا رشد کرده است. طبق شواهد باستان شناسی ساکنان غار های پارینه سنگی از تمشک استفاده می کردند و در طی دوران های مختلف تاریخ تمشک قسمتی از برنامه و رژیم غذایی انسان ها بوده است. طبق نظریه ای احتمال آن می رود که مهاجران و یا حیوانات این گیاه را به نقاط مختلف جهان برده اند. جهت اطلاع از قیمت فروش تمشک منجمد در مازندارن و تهران به صورت عمده و خرده از طریق شماره تماس های درج شده در پایان این مطلب با کارشناسان فروش ما تماس بگیرید.

تمشک و سرکوب کننده سرطان

تمشک میوه ای است که سرشار از الاگیک اسید می باشد که توانایی مقابله با انواع سرطان ها را دارد. از جمله سرطان هایی که خوردن تمشک در پیشگیری از آن ها موثر است سرطان پوست، ریه، مثانه، سینه و مری می باشد. الاگیک اسید یک نوع انتی اکسیدان است که رشد و تولید سلول های سرطانی را کاهش می دهد. تمشک سیاه به عنوان یک نوع سرکوب کننده تومو ها عمل می کند. هم چنین تمشک قرمز نقش موثری را در درمان سرطان معده و روده ایفا می کند.هم چنین به عنوان مهار کننده رشد سلول های سرطانی گردنی به خوبی عمل می کنند. استفاده از تمشک و فراورده های آن بدن را در برابر ابتلا به انواع بیماری های عفونی و سرطان محافظت می کند.

تمشک و سرکوب کننده سرطان

خرید تمشک منجمد مرغوب

اگر در فصلی از سال هستید که به تمشک تازه دسترسی ندارید می توانید با مراجعهخ به فروشگاه های معتبر تمشک منجمد را خریداری نموده و مصرف کنید. امروزه تقریبا تعداد فروشگاه ها و مراکزی که عرضه کننده انواع تمشک منجمد هستند زیاد می باشد اما اینکه کدام مرکز خرید معتبر می باشد و تمشک منجمد با کیفیت و مرغوب را عرضه می کند اهمیت دارد. مجموعه ما یکی از مراکز عرضه کننده تمشک منجمد مرغوب با نازل ترین قیمت می باشد زیرا تمشک منجمد را از طریق نمایندگان فروش خود به صورت مستقیم از تولیدی عرضه می کند. بنابراین جهت خرید تمشک منجمد اصل و ارزان با ما همراه باشید.

خرید تمشک منجمد مرغوب

فراورده های تمشک

از هر نوع میوه ای می توان انواع فراورده های مختلفی را تولید کرد که تمشک نیز از جمله میوه هایی است که فراورده های مقوی و خوشمزه ای از آن تهیه می شود. از جمله فراورده های خوشمزه تهیه شده از تمشک می توان به انواع لواشک ها و ترشی ها اشاره کرد که طعمی بسیار لذیذ و خوشمزه دارند. از تمشک می توان شربت نیز تهیه کرد و در تابستان همراه با بستنی و یا به صورت نوشیدنی مورد استفاده قرار داد. تمشک منجمد از دیگر فراورده های این نوع میوه می باشد که راه کار مناسبی برای دسترسی به تمشک و مصرف آن در فصل هایی که تمشک وجود ندارد می باشد.

فراورده های تمشک

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *