فروش بهترین شیره خرما

شیره خرما

فروش بهترین شیره خرما


خرما میوه ای تابستانی از مناطق گرمسیری است که در ایران انواع مختلفی از آن در مناطق جنوبی و نیمه جنوبی کشور کشت و تولید می شود. علاوه بر این که خود میوه خرما به صورت های مختلفی مورد مصرف قرار می گیرد از خرما فراورده های بسیاری نیز تولید می شود که همگی دارای همان خواص خرما می باشند. شیره خرما یکی از مهم ترین فراورده های حاصل از خرما می باشد به روش های مختلفی تولید می شود. در حالت کلی این نوع شیره ها به دو روش سنتی و صنعتی تولید می شوند. در روش سنتی شیره خرما در خانه ها و با استفاده از نیروی انسانی تولید می شود. در روش صنعتی نیز شیره مورد نظر در کارخانه های بزرگ و صنعتی و با استفاده از دستگاه های پیشرفته و مدرن تولید می شود.

صادرات شیره خرما

یکی از مهم ترین محصولات صادراتی کشور که سبب درامد زایی بسیلری شده است و هم چنین سبب اشتغال زایی شده است شیره خرما می باشد. با توجه به این که از نظر کشت خرما بسیار حاصل خیز می باشد خرما و فراورده های حاصل از آن به کشور های دیگر صادر می شوند. شیره خرما صادراتی باید دارای کیفیت بالایی باشد تا بتوان در بازار های جهانی به راحتی با رقبا رقابت نمود. این نوع شیره به کشور هایی مانند فرانسه، آلمان، اسپانیا، ایتالیا، هند،ترکیه و چین صادر می شود. مهم ترین فاکتوری که در زمینه صادرات این نوع شیره باید مد نظر داشت کیفیت شیره مورد نظر می باشد و این که دارای قوام و غلظت مناسبی باشد. علاوه بر کیفیت عامل بسته بندی نیز در صادرات شیره خرما بسیار تاثیر گذار است. صادرات این نوع شیره باید در بهترین شرایط ممکن صورت گیرد.

صادرات شیره خرما

خواص بی نظیر شیره خرما

همان طور که اشاره کردیم این نوع شیره دارای همان خواص میوه خرما می باشد. در حالت کلی شیره ها سرشار از اهن می باشند. آهن یکی از مهم ترین مواد معدنی ضروری در بدن می باشد که از ابتلا به کم خونی ناشی از فقر آهن پیشگیری می کند. این نوع شیره ها هم چنین سرشار از کلسی هستند که در رشد و استحکام استخوان ها در دوران کودکی و استحکام آن ها در دوران بزرگسالی بسیار موثر می باشد. شیره خرما هم چنین سرشار از فیبر می باشد و مصرف آن در افرادی که مبتلا به یبوست هستند سبب رفع و درمان آن می شود.

خواص بی نظیر شیره خرما

خرید عمده شیره خرما

صاحبان فروشگاه ها و سوپر مارکت های بزرگ برای تامین کالا ها و محصولات فروشگاه خود اقدام به خرید عمده این نوع کالا و محصولات می کنند. در خرید عمده خریدار سود بیشتری را کسب می کند زیرا قیمت آن نسبت به خرید تک و خرده پایین تر می باشد. جدای از مسءله قیمت بسیاری از خریداران برای این که برای مدتی از دغدغه خرید های مکرر آسوده خاطر شوند اقدام به خرید محصولات به صورت عمده می کنند. خرید و فروش شیره خرما در بهترین کیفیت و در عالی ترین بسته بندی ها از طریق مجموعه نارملا در این سایت صورت می گیرد.

خرید عمده شیره خرما

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *