فروش انواع تمشک منجمد در بابل

تمشک منجمد و استفاده های آن

تمشک از جمله میوه های تابستانی است که بعد از مرحله برداشت خیلی سریع خراب می شود بنابراین باید از راه حل هایی استفاده کرد که از ضایعات این نوع میوه جلوگیری کرد. این نوع میوه ریز و خوشمزه برای نگهداری نیاز به مراقبت هایی ساده دارد تا بتوان در طول سال از آن استفاده نمود. تمشک نانی عمومی است که بر روی میوه خوراکی چندین نوع از گونه گیاهی از تیره گل رز نهاده شده است. این نوع میوه میوه ای وحشی و جنگلی می باشد البته امروزه در بعضی از مناطق تمشک را پرورش می دهند. تمشک در ظاهر بسیار شبیه به میوه هایی مانند توت فرنگی و شاه توت می باشد. بوته تمشک در مناطق با آب و هوای گرم و خشک رشد می کند و در کوهستان های مناطق غربی و شمال غربی کشور به وفور وجود دارد.

انواع تمشک

تمشک در جنگل های استان هایی مانند کردستان، گرگان، آذربایجان غربی، لرستان و کرمان رشد می کند. ممکن است در استان های ذکر شده نوع خاصی از تمشک رشد کند و دلیل آن می تواند شرایط آب و هوایی حاکم بر آن مناطق باشد. در کل جهان بالغ بر دویست نوع تمشک وجود دارد که دارای رنگ و شکل متفاوتی نسبت به هم هستند. یکی از انواع تمشک های رویش یافته در ایران تمشک دانه ریز می باشد که نسبت به نوع های دیگر بسیار زود رس می باشد. نوع دیگری از تمشک، تمشک دانه درشت می باشد که نسبت به نوع دانه ریز دو هفته دیر تر می رسد. این دو نوع تمشک ذکر شده در مناطق شمالی کشور رشد می کنند. یکی از قاره هایی که تمشک را به وفور در انواع مختلف می توان یافت آمریکا می باشد.

انواع تمشک

فراورده های تمشک

همان طور که در بالا به آن اشاره شد تمشک بعد از مرحله برداشت به راحتی و خیلی زود خراب می شود. برای این که بتوان مانع از خرابی زود هنگام تمشک شد می توان به روش های متنوعی از آن نگهداری کرد و یا به فراورده هایی تبدیل نمود. فریز کردن تمشک به صورت تمشک منجمد یکی از راه های نگهداری تمشک جهت جلوگیری از خرابی آن می باشد. با استفاده از تمشک منجمد می توان در طول سال از خواص و مزه تمشک بهره مند بود. مربای تمشک یکی دیگر از فراورده های حاصل تمشک می باشد که می تواند صبحانه ای خوشمزه را رقم بزند. هم چنین تولید شربت تمشک نیز دیگر فراورده تمشک می باشد که یک نوع نوشیدنی خوشمزه و مغذی می باشد.

فراورده های تمشک

خرید آنلاین تمشک منجمد

تمشک منجمد توسط تعدادی از فروشگاه ها و مراکز خرید معتبر به صورت آنلاین و غیر حضوری عرضه می شود. قبل از خرید این نوع محصولات حتما از اعتبار فروشگاه مورد نظر اطمینان حاصل نمایید. برای خرید آنلاین تمشک منجمد از طریق فروشگاه اینترنتی ما در این سایت اقدام نمایید. جهت اطلاع از قیمت خرده تمشک منجمد در تهران و هم چنین قیمت انواع تمشک منجمد در وزن ها و بسته بندی های مختلف از طریق مجموعه نارملا در این سایت اقدام نمایید.

خرید آنلاین تمشک منجمد

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *