فروش انجیر منجمد با کیفیت

انجیر منجمد

فروش انجیر منجمد با کیفیت


انجیر یکی از میوه های بسیار با ارزش غذایی بالایی است که به رنگ های سفید، سبز، زرد و بنفش یا سیاه وجود دارد. جهت اطلاع از قیمت فروش انجیر منجمد با کیفیت از طریق راه های ارتباطی موجود در این سایت با ما تماس بگیرید. انجیر خشک را می توان به صورت تازه و خشک و یا منجمد مصرف کرد. انجیر از میوه های تابستانی و بسیار خوشمزه می باشد که نسبت به گرما مقاوم است و طبع آن نیز گرم می باشد. از انجیر می توان در تهیه مربا و بستنی استفاده کرد. از آنجایی نگهداری و انتقال این نوع میوه دشوار می باشد آن را به صورت خشک، فراوری شده و یا به صورت انجیر منجمد استفاده می کنند.

خواص انجیر

همان طور که اشاره کردیم انجیر دارای ارزش غذایی بالایی است که در ادامه به تعدادی از آن ها اشاره می کنیم. انجیر دارای مقادیر فراوانی فیبر بوده و سبب بهبود هضم در دستگاه گوارش شده و حرکات روده را تنظیم کرده و از یبوست پیشگیری می کند. مصرف انجیر سبب کاهش تری گلیسیرید سطح خون شده و به بهبود سلامت قلب و عروق کمک می کند. انجیر دارای سطح فراوانی از آهن می باشد و از کم خونی یا آنمی پیشگیری می کند. این نوع میوه دارای مواد معدنی مانند کلسیم و منیزیوم می باشد و سبب استحکام و تقویت استخوان ها می شود.

خواص انجیر

انجیر منجمد

تنها راه نگهداری و استفاده از انجیر در فصل زمستان انجماد آن می باشد. منجمد کردن انجیر سبب حفظ تمام ویتامین ها و مواد معدنی موجود در آن می شود. انجیر منجمد شده به راحتی برای افراد دیابتی نیز قابل مصرف می باشد و منع مصرف ندارد. توجه داشته باشید که انجیر یخ زده همانند دیگر میوه های یخ زده بیش از یک سال تاریخ مصرف ندارد و باید در کمتر از یک سال مصرف شود.

انجیر منجمد

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *