خرید دستگاه ابگیر انار

دستگاه ابگیر انار

خرید و فروش بهترین دستگاه ابگیر انار در بابل


آب انار یکی از خوشمزه ترین و پر طرفدار ترین انواع آبمیوه های موجود می باشد که در بسیاری از آبمیوه گیری ها و کافی شاپ ها موجود می باشد. به دلیل خواص زیادی که آب انار در تصفیه خون و سلامت قلب و عروق دارد امروزه ایستگاه های سلامتی و تندرستی اقدام به فروش این نوع آبمیوه طبیعی کرده اند. گاهی بعضی از افراد به دلایل مختلفی مایل بخ خوردن میوه نیستند در این حالت گرفتن آب میوه ها می تواند بهترین روش برای آن ها باشد. آب میوه ها همانند خود میوه ها سرشار از انواع ویتامین ها و املاح معدنی است که حضور همه آن ها برای بدن ضروری است. در گذشته که دستگاه های آبمیو گیری نبودند گرفتن آب میوه ها به صورت ابتدایی صورت می گرفت که نکات بهداشتی در آن رعایت نمی شد.

انواع دستگاه ابگیر انار

امروزه انواع مختلفی از دستگاه های ابگیر انار در بازار موجود می باشند که هر کدام دارای امکانات و مزایایی هستند. در حالت کلی دستگاه ابگیر انار در دو نوع دستی و صنعتی موجود می باشد. در نوع دستی با استفاده از یک اهرم و نیروی دست آب انار گرفته می شود. در نوع صنعتی آن نیز بدون دخالت نیروی دست و با استفاده از نیروی برق و موتور آن ابگیری صورت می گیرد. در دستگاه های صنعتی یک قسمت برای خروج آبمیوه و یک قسمت برای خروج تفاله آن وجود دارد. هر کدام از دو نوع دستی و صنعتی نیز دارای نوع های متفاوتی هستند. کارخانه های بسیاری وجود دارند که تولید کننده انواع دستگاه های آبمیوه گیری هستند و آن ها را در انواع مدل و طرح مختلف و با قیمت های متنوع به بازار عرضه می کنند.

انواع دستگاه ابگیر انار

مشخصات دستگاه ابگیر انار با کیفیت

دستگاه های ابگیر انار در انواع جنس های مختلف تولید می شوند اما با کیفیت ترین نوع آن ها دستگاهی است که دارای بدنه محکم باشد به عنوان مثال جنس بدنه آن از جنس استیل محکم باشد. دستگاهی با کیفیت است که قابلیت شستشو را داشته باشد و در مقابل زنگ زدگی مقاوم باشد. این نوع دستگاه ها باید مجهز به پایه و یا چرخ باشند تا جابجایی آن ها به راحتی صورت گیرد. یکی از مهم ترین امکاناتی که دستگاه های با کیفیت دارند این است که مجهز به یک سیستم خروجی برای تفاله انار باشد. در حالت کلی جنس این نوع دستگاه ها طوری باشد که بتوان سال ها از آن استفاده نمود بدون این که از کیفیت آن کم شود.

مشخصات دستگاه ابگیر انار با کیفیت

قیمت دستگاه ابگیر انار

همان طور که اشاره کردیم این نوع دستگاه ها دارای انواع مختلفی هستند. قیمت دستگاه هلی ابگیر انار بر اساس عوامل و فاکتور های بسیاری تعیین می شود. کیفیت جنس بدنه دستگاه مورد نظر از مهم ترین فاکتور ها در تعیین قیمت می باشد. مقدار امکانات و تجهیزاتی که دستگاه مورد نظر دارد از دیگر عواملی است که در قیمت نهایی موثر است. شما می توانید جهت اطلاع از قیمت خرید خرده دستگاه ابگیر انار درکرج در انواع مدل ها و طرح های مختلف از طریق شماره تماس های موجود در این سایت با ما در تماس باشید.

قیمت دستگاه ابگیر انار

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *