خرید انواع تمشک منجمد

تمشک منجمد

قیمت فروش عمده تمشک منجمد درکرج


تمشک میوه ای ریز می باشد که بسته به منطقه ای که در آن کشت می شود یا رویش می یابد ممکن است فصل برداشت آن از اواخر خرداد ماه شروع شود و تا اوابیل پاییز زمان ببرد. با وجود این که میوه تمشک دارای ظاهر ریزی می باشد اما دارای خواص بی شماری است و کاربرد های درمانی و دارویی نیز دارد. در ظاهر شکل تمشک بسیار شبیه به توت فرنگی می باشد و در رگ های زرد و سرخ مایل به سیاه وجود دارد. مزه این نوع میوه ترش و یا شیرین و ملس می باشد و به صورت های مختلفی مورد استفاده قرار می گیرد. بوته تمشک در مناطق گرم و مرطوب رشد می کند و به صورت خود رو وجود دارد و البته می توان آن را کاشت نیز نمود.

خواص تمشک

همان طور که در بالا به آن اشاره کردیم تمشک یکی از انواع میوه های با ارزش غذایی بالایی است که پزشکان و متخصصان تغذیه افراد را به استفاده از این نوع میوه ترغیب می کنند. تمشک سرشار از ویتامین های C و K می باشد و هم چنین دارای خاصیت خنک کنندگی نیز می باشد. مصرف تمشک منجمد سبب رفع یبوست مزاج می شود. به دلیل این که تمشک حاوی اسید سالیسیک می باشد مصرف آن سبب کاهش درد و تسکین آن می شود. گاهی برای افرادی که به بیماری های سرخک و مخملک مبتلا شده اند شربت تمشک توصیه و تجویز شده است. با مصرف جوشانده برگ و یا گل تمشک و سپس استفاده از آن در استعمال خارجی برای درمان زخم های دهان و لثه به صورت غرغره کردن دهان و موضع را می شوید. خواص تمشک

فراورده های تمشک

به دلیل این که تمشک تنها در ماه های خاصی از سال وجود دارد بنابراین ایجاب می کند برای این که بتوان همیشه از خواص و طعم آن بهره مند بود باید آن را به فراورده هایی مانند مربا و یا شربت تبدیل نمود و یا این که به روش هایی بتوان آن را نکهداری کرد. به عنوان مثال تمشک منجمد یکی از فراورد های این نوع تمشک می باشد که با فریز کردن آن می توان در یخچال از آن نگهداری کرده و در مواقع استفاده آن را بیرون آورد. تمشک منجمد یکی از بهترین و خوشمزه ترین فراورده های تمشک می باشد که می توان آن را همراه با بستنی مورد استفاه قرار داد.

فراورده های تمشک

خرید اینترنتی تمشک منجمد

تمشک منجمد توسط فروشگاه ها و مراکز مختلفی به فروش می رسد. افرادی که قصد خرید تمشک منجمد با کیفیت و قیمت مناسب را دارند می توانند از طریق فروشگاه های معتبر اقدام نمایند. خریداران و متقاضیان گرامی می توانند جهت اطلاع از قیمت خرید و فروش خرده تمشک منجمد در تهران در انواع مختلف می توانند از طریق را های ارتباطی درج شده در پایان این مطلب با کارشناسان فروش ما در این مجموعه تماس بگیرند. خرید های اینترنتی و غیر حضوری از رفت و آمد های غیر ضروری افراد پیشگیری کرده و هم چنین سبب کاهش هزینه ها نیز شده است.

خرید اینترنتی تمشک منجمد

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *